فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
سردار علی استاد حسینی گفت: تا آخرین قطره خونمان پای سخنان رسول خدا (ص) و برای حمایت از اهل بیت علیه السلام ،رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و ان شاء الله به لطف خداوند متعال پرچم انقلاب و اسلام را به دست صاحب اصلی ان امام زمان(عج) تحویل خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۸۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در مراسم دسته عزاداری نیروهای مسلح نظامی و انتظامی ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

لبیک به ندای امام خامنه‌ای لبیک به ندای رسول الله است

وی افزود: عده زیادی در واقعه غدیر خم آمدند و با علی (ع)دست بیعت دادند، ولی بعد از وفات شهادت گونه پیامبر (ص)درست زمانی که پیکر مطهر ایشان بر روی زمین بود، به سقیفه رفتندو در محل شور خزرجیان نشستند و بر خلاف وصیت رسول الله(ص) عمل کردند هیچ کسی نبود که در ان زمان مدافع امیرالمومنین علی علیه السلام باشد که در این میان بانویی به نمایندگی از همه تشیع به دفاع از ایشان به پا خواست.

سردار علی استاد حسینی گفت: این مسئله برای مردم آن عصر ننگی ماند تا ابد و امروز شما گرد هم امدید تا به ندای رسول الله لبیک بگوئید، اگر ما در آن روز نبودیم آن روز تا علی مرتضی و ولایت الهی را حمایت کنیم امروز در صحنه هستیم و تا به امروز این مسئله ثابت شده است.

وی عنوان کرد: تاریخ گواه است که مردانی پس از هزار و چهارصد سال آمدند و ندای رسول خدا (ص)، صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) را لبیک گفتند، اگر آن روز مردم بی وفا بودند و افرادی بودند که اهل بیت را رها کردند امروز ما پای اهل بیت ایستاده ایم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در پایان یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، مدافعان حرم و شهید گمنام حاضر در مراسم را گرامی داشت و گفت:در همین جا با پیکر مطهر این شهید میثاق میبندیم که ما تا آخرین قطره خونمان پای سخنان رسول خدا (ص) و برای حمایت از اهل بیت علیه السلام ،رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و ان شاء الله به لطف خداوند متعال پرچم انقلاب و اسلام را به دست صاحب اصلی ان امام زمان(عج) تحویل خواهیم داد.


ارسال نظرات