نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی کار، تلاش و پیشرفت را از مباحث و ویژگی‌های مهم حکومت رسول اکرم(ص) دانست و گفت: عزت بخشیدن و قدرت دادن به مسلمانان و جامعه اسلامی به عنوان شاخص حکومت پیامبر اکرم(ص) بود از این‌رو ایشان تلاش می‌کردند مسلمانان خودکفا شوند.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عزاداری رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در جمع عزاداران کلانشهر اراک با اشاره به شخصیت پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر اکرم(ص) پرچمدار هدایت جامعه بشری است که انسان‌ها را از ظلمات به مسیر نور الهی هدایت کردند.

وی افزود: پیامبر اسلام برای هدایت و راهنمایی بشر، دو گنجینه عظیم و جاودان؛ قرآن و اهل بیت(ع) را از خود به یادگار گذاشتند و امروز ما باید با توسل به این چراغ‌های روشنی که در اختیارمان قرار گرفته مسیرمان را به درستی انتخاب کنیم تا به سعادت آخرت دست پیدا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) دارای اخلاق نیکو، عطوفت، تقوا و... بودند. همه ما مسلمانان و پیروان اهل بیت(ع) باید بکوشیم سیره و اخلاق نیکوی آن حضرت را سرلوحه کارها و زندگانی خود قرار دهیم. برای اینکه در مسیر درست گام برداریم می‌بایست همه نسبت به سیره اهل بیت(ع) آگاهی کسب کرده و آن را به جامعه منتقل کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ویژگی‌های حکومت‌ پیامبر اسلام(ص) گفت: داشتن قانون ومقررات از ویژگی‌های حکومت پیامبر(ص) داشتن قانون و مقررات بود که در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و....وجود داشت و این قوانین برگرفته از احکام اسلامی بودند که همیشه ثابت، ماندگار و برای دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به جایگاه مردم در حکومت پیامبر(ص) گفت: نظام اسلامی نه مانند حکومت‌های دیکتاتوری و نه مانند حکومت‌های به ظاهر مردم سالار بلکه راه سومی که درآن خواست مردم در طول احکام و اراده الهی که تضمین کننده خیر و سعادت دنیوی و اخروی بشر است مورد توجه و احترام بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: از بین بردن هویت‏های قبیله‌ا‏ی، تباری و نژادی، احترام گذاشتن به مردم، عدالت محوری، مردم محوری و تامین حقوق مردم از جمله اصول حکومت‌داری پیامبر اسلام(ص) بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به لزوم حفظ وحدت و انسجام میان جهان اسلام گفت: در حال حاضر جهان اسلام از داخل و خارج با دشمنان بسیاری موجه است که چشم دیدن شیعیان و مسلمان را ندارند اما باید با ایستادگی در برابر آن و اتحاد و انسجام، اسلام ناب محمدی را ترویج کنیم.

وی افزود: کینه توزی‌های دشمنان علیه جهان اسلام تمامی ندارد و قصد دارند به هر نحو ممکن مانع از ترویج اسلام ناب شوند. می‌دانند که اسلام دین برابری و مهربانی است و کسی نسبت به دیگری برتری ندارد مگر در اعمال خود، دشمنان اسلام سعی دارند که چهره‌ای دروغین از اسلام را به جهان معرفی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جریان‌های مسلمان‌نمایی مثل آل‌سعود و داعش را به راه انداخته‌اند و قصد دارند از درون به اسلام ضربه وارد کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه پشتوانه مردمی را بزرگترین سرمایه نظام دانست و گفت: انگلستان و آمریکا هر چه در توان داشته‌اند برای جلوگیری از گسترش اسلام به میدان آورده‌اند ما باید بتوانیم با اتکاء به شعائر دینی، خود را در برابر این دشمنان مقاوم کنیم.

وی افزود: همیشه باید در مقابل توطئه دشمنان هوشیار باشیم دشمنان ما در کمین هستند تا از هرگونه غفلت بهره ببرند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات