خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم گفت: اکنون در این سازمان، 14 حلقه صالحین داریم، در هر کدام از این حلقه‌ها بین 12 تا 20 نفر سازماندهی شدند.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
فعالیت 14 حلقه صالحین سازمان بسیج حقوقدانان در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم سانی‌خانی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های این سازمان ارائه مشاوره حقوقی از سوی بسیجیان حقوقدانان در مساجد است که در چندین مسجد استان این طرح شروع شده و به دنبال گسترش این طرح به بقیه مساجد استان قم هم هستیم.

وی ادامه داد: بسیجیان حقوقدان در مرکز مشاوران قوه قضائیه هم خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند، همچنین به دنبال ایجاد کلینیک‌های حقوقی کوچک در دانشکده‌های حقوق در دانشگاه‌های استان قم هم هستیم تا ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی در این کلینیک‌ها هم انجام شود.

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان استان قم افزود: یکی از برنامه‌های این سازمان، ایجاد حلقه‌های صالحین است، البته برای هر کدام از اقشار این سازمان همچون وکلا و قضات، حلقه‌های صالحین جداگانه‌ای تشکیل می‌شود، اکنون در سازمان بسیج حقوقدانان استان قم، 14 حلقه صالحین داریم.

سانی‌خانی با اشاره به برنامه‌های حلقه‌های صالحین سازمان بسیج حقوقدانان استان قم اظهار کرد: در هر کدام از این حلقه‌ها بین 12 تا 20 نفر سازماندهی شدند و در حلقه‌های صالحین برنامه‌های اعتقادی و بصیرتی برای بسیجیان حقوقدان اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حلقه های صالحین سازمان بسیج حقوقدانان رساله حقوق امام سجاد(ع) هم تدریس می‌شود، همچنین سعی کردیم که در این حلقه‌ها از وکلای روحانی، قضات روحانی و اساتید حوزه علمیه قم هم استفاده کنیم.
ارسال نظرات