خبرهای داغ:
مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم گفت: در این مراسم از 11 خانواده­ شهید مدافع حرم که شهدایشان در ماه‌های محرم و صفر به شهادت رسیدند به صورت خاص تکریم و قدردانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
برگزاری آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافعان حرم در مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به اینکه شهدا به عنوان صادقین در معیت با امام هستند اظهار کرد: وظیفه ما در قبال شهدای مدافعان حرم این است که یاد آنان را زنده نگه داشته و خانواده‌های این عزیزان را به عنوان الگو و شاخص معرفی کنیم.

وی افزود: پیکر پاک دو نفر از شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون به نام­های مسرت حسین حسینی و سید عباس نقوی در روز اربعین با حضور گسترده، پر شور و با شکوه عزاداران حسینی به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع شد و عزاداران در این مراسم بار دیگر با امام عصر(عج) پیمانی دوباره بستند.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران بیان کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته ساعت 20 و سی دقیقه روز سه­ شنبه نهم آذر همراه با مراسم دعای توسل، مراسمی جهت تکریم خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی افزود: در این مراسم خانواده‌های شهدای مدافع حرم به ویژه از تیپ زینبیون تکریم خواهند شد و از 11 خانواده­ شهید مدافع حرم که  شهدایشان در ماه‌های محرم و صفر به شهادت رسیدند به صورت خاص تکریم و قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به این که تیپ زینبیون به عنوان طلایه­ داران و علمداران مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند گفت: اهداء پرچم مقدس جمکران توسط تولیت این مکان مقدس به تیپ زینبیون و تکریم از این عزیزان از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها