پیکر پاک 5 شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار بندرعباس تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۸۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، همزمان با سالروز ارتحال نبی اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) ، پیکر پاک و مطهر 5 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در آیین باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان هرمزگان تشییع شد و مردم این شهرستان با آرمان‌های والای شهدا، انقلاب و امام(ره) بیعتی دوباره بستند.

این شهدا درعملیات های والفجر 1، محرم و خیبر به شهادت رسیده اند و مراسم وداع با شهدا با مداحی و روضه خوانی وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا در امام زاده سید مظفر بندرعباس ادامه یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس هرمزگان گفت:از این 5 شهید گمنام سه شنبه وچهارشنبه 3 شهید در میناب وسیریک ودو شهید هم در شهر قلعه قاضی بندرعباس تشییع ودفن می شوند.

سردار حمید سرخیلی افزود: از روز شنبه مراسم تشییع پیکر مطهر10 شهید گمنام ازپارسیان هرمزگان آغاز شد که پنج شهید در غرب استان پس از تشییع دفن می شوند وپنج شهید هم در شرق هرمزگان تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: امروزمراسم تشییع شهدا با حضور مردم شهید پرور بندرلنگه از منطقه پنچم نیروی دریایی سپاه پاسداران تا مسجد جامع این شهر برگزار ومراسم وداع با شهدای گمنام نیزدر مسجد جامع شهرستان بندرلنگه و حسینیه سید محمد عالم بندر کنگ برگزار شد.

وی یاد آور شد: همچنین صبح امروز پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس در بندر کنگ تشییع و به خاک سپرده شد وپیکر پاک دو شهید از عسلویه به بندر مقام منتقل شد وپس از تشییع دریایی با شرکت شناورهای مردمی در جزیره لاوان شهرستان بندرلنگه به خاک شدند.

وی اضافه کرد: روز سه شنبه هم پیکر پاک دو شهید گمنام از شهرستان بندرلنگه با شناورهای مردمی تشییع و به جزیره فارور فرستاده می شود.

ارسال نظرات