خبرهای داغ:
خردسالترین سرگروه شجره طیبه صالحین در زیرکوه با بیان اینکه راه بسیج پیروی از راه ولایت است گفت: تهدیدات دشمنان نظام خیال بافی است و اگر روزی دشمن وارد میدان شود ما هم وارد میدان خواهیم شد و جواب محکمی به دشمنان خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۰۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، میلاد رستم پور یکی از نوجوانان فعالی بسیجی شهرستان زیرکوه است که در اغلب مراسم ملی و مذهبی با لباس و چفیه بسیجی حضور پررنگی دارد.
 
میلاد به عنوان خردسالترین سرگروه حلقه های صالحین شهرستان حضور فعالی در شجره طیبه صالحین دارد و سعی می کند هم سن و سالهای خود را با مبانی اسلام و انقلاب آشنا کند. گفتگوی صمیمی ما را با این نوجوان بسیجی بخوانید:
 
میلاد صحبت خود را اینگونه آغاز کرد:
 
میلاد رستم پور هستم متولد 29 شهریور 1383 و در کلاس ششم آموزشگاه شاهد شهید کاوه حاجی آباد مشغول به تحصیل هستم و به عنوان بسیجی در پایگاه بسیج شهید محلاتی شهر حاجی آباد مشغول همکاری با نهاد مقدس بسیج هستم و در امر تامین امنیت،کمک در برگزاری مراسم ملی و مذهبی و فعالیت های فرهنگی فعالیت می کنم.
 
وی با بیان اینکه علاقه من به بسیج مرا به این سمت کشاند،ادامه داد: با توجه به اینکه دو نفر از برادران من هم عضو بسیج بودند و در هیات های مذهبی فعالیت می کردند من هم به این راه علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم وارد راه بسیج شوم.
 
رستم پور خاطرنشان کرد: درحال حاضر سرگروه حلقه صالحین با نام شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای هستم و در مسجد جامع شهر حاجی آباد این حلقه نوجوانان تشکیل جلسه می دهد.
 
وی با بیان اینکه حلقه صالحین شهید احمدی رئشن در حال حاضر 13 عضو دارد،گفت:برنامه های این حلقه در سه روز از هفته برگزار می شود.
 
رستم پور اشاره به اینکه به اتفاق نوجوانان شهر درسه حلقه صالحین فعالیت می کنم،ادامه داد:حلقه احکام با نام شهید احمدی روشن،حلقه قرآنی با نام حلقه حضرت قاسم (ع) و حلقه علمی ،فرهنگی با نام حضرت علی اصغر(ص) حلقه هایی است که در شب های سه شنبه ،پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.
 
وی اذعان داشت:در حلقه های صالحین مسائل مربوط به احکام ،نماز و مسائل دینی و علمی و فرهنگی بحث می شود.
راه بسیج ، پیروی از راه ولایت است.
 
سرگروه حلقه صالحین شهید احمدی روشن نظر خود را درباره بسیج اینگونه بیان می کند:راه بسیج پیروی از راه ولایت است و به عنوان یک نوجوان بسیجی دوست دارم در این راه فعالیت کنم.
 
میلاد در جواب یاوه گویی های دشمنان و تهدید حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران،گفت: دشمنان نظام هیچکاری نمی توانند بکنند و همه حرفهای آنها خیالبافی است و اگر جرات و جربزه دارند وارد میدان شوند تا آنوقت ما هم وارد میدان شویم و با همین دستان کوچک خود جواب محکمی به یاوه گویی دشمنان بدهیم.
 
رستم پور ادامه داد: در راه دفاع از این آب و خاک حاضرم جان خود را فدا کنم و اگر روزی به حضور من در راه دفاع از وطن نیاز  باشد با جان و دل آماده ام.
 
وی از هم سن و سالهای خواست وارد بسیج شوند ، در حلقه های صالحین حضور داشته باشند و راه ولایت و رهبری را ادامه دهند.
فعالیت در بسیج به درس خواندنم کمک کرده است.
 
رستم پور با بیان اینکه فعالیت در بسیج و حلقه های صالحین به درس خواندنم کمک کرده است، اذعان داشت: بسیاری از اطلاعات دینی و مذهبی که در درسهایم وجود دارد را بخاطر حضور در حلقه های صالحین از قبل یادداشته ام و با بسیاری از مسائل آشنا شده ام و در درس خواندن بهتر شده ام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها