فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مردم مغان در پشتیبانی از رزمندگان بیشترین کمک ها را کرده اند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در دوران دفاع مقدس مردم دشت مغان در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان، بیشترین کمک ها را کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۰۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، سردار جلیل بابازاده در ششمین یادواره ۲۵۵شهید شهرستان پارس آباد با بیان اینکه دشت مغان، مایه برکت و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در اوج غربت اسلام و امام (ره)، جوانان این شهرستان مرزی با لبیک به ندای امام راحل با طی مسافت طولانی، به مناطق جنگی اروند رود، خرمشهر، فکه، حاج عمران، مهران و دهلران اعزام شدند و مردانه و جانانه در مقابل دشمن جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وي ضمن تسلیت سالروز وفات رسول اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: مردم این منطقه با وجود قرار گرفتن در خط مقدم هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، همواره و در همه حال، پشتیبان ولایت فقیه و نظام بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، روحیه مردمداری مغانی ها در هشت سال دفاع مقدس را مثال زدنی دانست و گفت: در بحبوهه جنگ تحمیلی و شرایط سخت انقلاب اسلامی، مردم دشت مغان جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند که این بر کسی پوشیده نیست.

سردار بابازاده با بیان اینکه فداکاری و رشادت رزمندگان اين شهرستان هرگز نباید فراموش شود، تصريح كرد: شهدا و جانبازان ایثارگران این منطقه نه به قصد دفاع از زبان آذری و شهر خود بلکه برای دفاع و حراست از نظام و انقلاب، مملکت و ارزش های اسلامی عازم جبهه ها شده و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون در سایه صبر و استقامت اقشار مختلف مردم و به خصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رشادت های رزمندگان و جانبازان و خون پاک شهدا و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، تلاش و مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی و سپاهی، ایران اسلامی در اوج اقتدار، عزت، امنیت و آرامش قرار دارد و ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه با بيان اینکه هم اکنون پروژه های مهم فرهنگی و ورزشی، در این شهرستان توسط سپاه استان در حال اجراست، گفت: تا کنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و زیرساخت برای بهره مندی بسیجیان، جوانان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این منطقه ایجاد شده است.

بابازاده ادامه داد: بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال طرح و پروژه به همت بسیج مهندسین سپاه استان اردبیل از محل اعتبارات سپاه حضرت عباس (ع) در این شهرستان اجرا و یا در دست اقدام است كه مي توان به احداث چندین سالن ورزشی، کانون فرهنگی، پایگاه مقاومت و پروژه در احال اجرای استخر سرپوشیده اشاره كرد.

وي همچنين با اشاره به وجود برخی مشکلات و کمبودهای اقتصادی و بیکاری در کشور خاطرنشان كرد: با وجود مشکلات و نارسایی ها، شهرستان پارس آباد مغان در رتبه دوم پشتیبانی و کمک مالی به مدافعان حرم در بين شهرستان هاي استان اردبيل قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه مردم ولی نعمتان اين نظام هستند، از مسئولان و دستگاه های دولتی خواست در رسیدگی به مطالبات و خدمتگزاری بي منت به مردم بیش از پیش تلاش كنند.

سرهنگ مطلب شاهي فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد نيز در اين يادواره با بيان اينكه مردم این منطقه مرزی همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، از حضور آحاد مختلف مردم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیز همکاری خوب ادارات و نهادها در برگزاری هرچه باشکوهتر این يادواره قدردانی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار