به مناسبت سالروز رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام (ص)، مردم گرمي ضمن اجتماع در مسجد جامع این شهرستان، دعای از بعید رسول الله (ص) را قرائت کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۲۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، به مناسبت سالروز رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام (ص)، امروز صبح اهالي گرمي ضمن اجتماع در مسجد جامع این شهرستان، دعای از بعید رسول‌الله (ص) را قرائت کردند.

در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) دعای از بعید رسول‌الله‌ (ص) را قرائت کرده و گروه‌های مداحی، تشکل‌های مردمی مؤسسات دینی و قرآنی و هیئت‌ها هرکدام در قالب برنامه‌های جنبی این مراسم، اقدام به ارائه خدمات دینی و فرهنگی به حاضران نمودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر صفري امام جمعه گرمي در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: برگزاری مراسم سالروزرحلت پیامبر (ص) باشکوه خاص خود و با حضور اهالي گرمي بیانگر عشق و ارادت ملت مسلمان و دلباخته این دیار بهآنحضرتو ائمه معصومین (ع)است که حضور گروه‌های مختلف جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه قرآن كتاب خواندنی و معجزه جاویدان و سند حقانیت آئین اسلام است، افزود:‌ قرآن برنامه زندگی مسلمانان است و كسی كه خود را مسلمان می‌داند باید مسائل مادی و معنوی و موضوعات خانوادگی و اجتماعی خود را با قوانین قرآن تنظیم و در پرتو قرآن حركت نماید.

حجت الاسلام دکتر صفری گفت: مسلمانان برای نیل به سعادت دو جهان باید قرآن کریم را برنامه عملی زندگی خود قرار دهد.


 

ارسال نظرات