رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به مردود شدن بعضی از خواص و شخصیت های کشور در امتحان ها اظهار داشت : برخی از خواص در حوادث مختلف همچون فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و همچنین قضایای بعد از برجام بجای اطاعت از رهبری در مقابل ولایت ایستادند اما مردم با بصیرت پشتیبان ولایت ماندند.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۳۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام پورمحمدی در مراسم یادواره شهدای شهرستان انار با گرامیداشت مقام والای شهدای شهرستان انار گفت: تنوع شهدای شهرستان انار در عرصه هایی همچون شهدای دفاع مقدس ، شهدای کوفه و شهید مدافع حرم در نوع خود در استان کرمان بی نظیر است که نشان از بصیرت ولایی مردم این دیار دارد.
 
 
وی افزود:  امنیت و ثباتی که در واقع کشور ما در وسط آتش منطقه دارد به واسطه جان فشانی شهدایی است که همچنان راهشان پر رهرو ادامه دارد.
 
 
پورمحمدی با توصیه به الگوسازی از شهدا برای فرزندان تصریح کرد:امروزه باید بجای عروسک ها و قهرمان های داستانی غربی عکس شهدا همچون پهلوان نوجوان شهید سعید طوقانی و همچنین شهید مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده که متولد سال ۷۳ بود بر دیوار اتاق فرزندانمان نصب کنیم.
 
 
رئیس دادگستری رفسنجان در ادامه خاطر نشان کرد: وقتی وصیت نامه ها و پیام شهدا را میخوانیم مشاهده میکنیم که همه آنها سفارششان اینست که امام و ولی فقیه زمان خود را تنها نگذاریم.
 
 
وی افزود:امروز ما اگر بخواهیم پیام شهدا را لبیک گفته باشیم باید رهبرمان را که مانند کوه در مقابل همه دشمنان ایستاده است را پشتیبانی کنیم.
 
 
پورمحمدی در ادامه با اشاره به مردود شدن بعضی از خواص و شخصیت های کشور در امتحان ها اظهار داشت : برخی از خواص در حوادث مختلف همچون فتنه سال ۷۸ و ۸۸ و همچنین قضایای بعد از برجام بجای اطاعت از رهبری در مقابل ولایت ایستادند اما مردم با بصیرت پشتیبان ولایت ماندند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: کسی مقابل علی بایستد یقینا دیر یا زود زمین خواهد خورد .
 
 
رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: اولی الامر و نایب بر حق امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب است کسی که پوتین رئیس جمهور روسیه به محض ورود به تهران قبل از شرکت در مراسم تشریفات مستقیما به دیدارش می آید و در توصیف ایشان می گوید آنچه در مورد مسیح خواندم در رهبر ایران دیدم.
 
 
حجت الاسلام مهدی پورمحمدی در پایان پایدار ماندن انقلاب اسلامی ایران را به واسطه داشتن رهبری شجاع و قدرتمند دانست و گفت: دلیل اینکه انقلاب مردم کشور هایی همچون الجزایر  و مصر به سرانجام نرسید نداشتن ولی فقیه بود که از این رو همه ی ما باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات