خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

سنگ مزار شهدا نماد ماندگاری شهداست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: سنگ مزار شهدا نماد ماندگاری شهداست که با توجه ویژه به محتوای آن، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۴۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: سنگ مزار شهدا نماد ماندگاری شهداست که با توجه ویژه به محتوای آن، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعویض سنگ قبور شهدا در دستور کار بنیاد است، افزود: بایستی مهارت و دقت به عمل آید تا مطالب مندرج در سنگ قبور شهدا از اطلاعات دقیق و محتوای ارزشی برخوردار باشد.

در این جلسه، مسایل مطروحه در نشست حافظان گلزارها مطرح شد که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بر لزوم پیگیری نقطه نظرات حافظان گلزارها در سطح استان تاکید کرد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و ساماندهی حافظان، می‌توانیم به صورت مستمر در جریان رخدادهای گلزارهای سراسر استان باشیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اذعلن کرد: با اجرای طرح حافظان گلزارهای شهدا، ساماندهی و بازسازی گلزارها و مزارهای شهدا در سراسر استان بایستی به موقع اجرایی شود.
در این جلسه، ضمن طرح اطلاعات به دست آمده در نظرسنجی از حافظان گلزارها، نقطه نظرات آنان مطرح و بر پیگیری و اجرایی شدن آنها تاکید شد.

پیگیری اجرای المان شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدا، انجام هماهنگی لازم با شورای اسلامی شهر در جهت اجرای المان یادبود مادران، همسران و شهدای زن استان قزوین و همچنین توجه ویژه بر گلزار شهدای قزوین از مسایل مطروحه و مصوبات این نشست بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار