خبرهای داغ:
پس از فاجعه منا که به دست بی کفایت آل سعود اتفاق افتاد این بار نیز اجساد سوخته این عزیزان توسط سفیانی های پرورش یافته آل سقوط و استکبار و در راس آنها آمریکای جهان خوار اتفاق افتاد تا خیال خوش مذاکره و لبخند برای تعامل با گرگان خون دیده به چشم به سرابی بیش نباشد.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۵۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی انفجار بمب در حله عراق روابط عمومی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف قزوین بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در حالیکه  دنیای اسلام و ملت ایران عزیز هنوز سوگوار شهدای فاجعه منا هستند و در گوشه گوشه  کشور عطر دل انگیز شهدای مدافع حرم  جانهای خفته ما را بیدارتر می کند  خبر تاسف بار حمله به  زائرین عتبات  و اربعین حسینی در حله عراق  قلب هایمان را آکنده از  غم و اندوه نمود تا بار دیگر مظلومیت ایران اسلامی در مواجهه با استکبار و غارتگران در برابر دیدگان جامعه جهانی هویدا شود.

پس از فاجعه منا که به دست بی کفایت آل سعود اتفاق افتاد  این بار نیز اجساد سوخته این عزیزان  توسط سفیانی های پرورش یافته آل سقوط و استکبار و در راس آنها آمریکای جهان خوار اتفاق  افتاد تا خیال خوش مذاکره و لبخند برای تعامل با گرگان خون دیده به چشم به سرابی بیش  نباشد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین  ضمن تسلیت این ضایعه جانکاه به ملت بزرگ ایران عزیز اسلامی  و خانواده های آن عزیزان و رهبر گرانقدر انقلاب ارزوی غفران و صبر الهی را بر ای همه خواستار است. و به ملت بزرگ انقلابی و ایران اسلامی  اطمینان می‌دهیم فرزندان  شما در سپاه به زودی انتقام  سختی از  تروریست‌های پرورش یافته  آل سقوط و استکبار در منطقه خواهند گرفت  و برای همیشه طور آنها را در هم خواهد پیچید.

 سپاه استان قزوین به  خانواده های جانباختگان و ملت بزرگ ایران اسلامی حادثه برخورد دوقطار در استان سمنان  که منجر به جان باختن بسیاری از زائرین رضوی گردید  تسلیت عرض میکند  و امید وار است که دیگر بار ملت ایران عزیز سوگوارعزیزانشان نباشند و مدیران با  الویت سنجی  و رفع  موانع حادثه ساز محیطی امن برای مردم  عزیز ایران اسلامی فراهم کنند.

 

روابط عمومی سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها