زن جوان که در جنایتی هولناک و به امید رسیدن به خوشبختی، دخترخردسالش را با خوراندن متادون کشته بود درحضور بازپرس دادسرای جنایی تهران، آخرین دفاعیاتش را بیان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۴۸۷۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، پرونده این ماجرای هولناک از دوم فروردین امسال و درپی تماس زن جوان با اورژانس کلیدخورد. همزمان با حضور امدادگران درخانه این زن، بلافاصله دختر ۴ ساله‌ای به بیمارستان انتقال داده شد اما ساعاتی بعد و با وجود تلاش تیم درمانی، تسلیم مرگ شد. بدین ترتیب باتوجه به مشکوک بودن موضوع، پرونده‌ای در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات در خصوص علت اصلی مرگ کودک، با دستور بازپرس منافی آذر آغاز شد.

مادر زهرا کوچولو در نخستین تحقیقات به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گفت: زهرا سرگرم بازی بود و بعد از شام هم تا نیمه‌ شب بیدار مانده بود تا اینکه خوابش برد. حدود ساعت ۵ صبح متوجه شدم حالش بد است. به همین خاطرخیلی سریع با اورژانس تماس گرفتم اما آنها دیر آمدند و خیلی دیر بچه‌ام را به بیمارستان بردند. آن زمانی که امدادگران اورژانس آمدند زهرا نفس می‌کشید اما بعد از انتقالش به بیمارستان جان داد.

با وجود این جسد دخترک برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. آزمایش‌های سم‌شناسی، هم نشان داد زهرا کوچولو به خاطر مصرف متادون جان باخته است.بدین ترتیب با اعلام نظریه پزشکی قانونی راز جنایت خاموش فاش شد و مادر دخترک به‌عنوان متهم اصلی بازداشت شد.

او که ابتدا منکر اطلاع از ماجرا بود وقتی با مدارک پلیسی و نظریه پزشکی قانونی روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و گفت: «پس ازطلاق چند نفربه خواستگاری‌ام آمدند اما وقتی فهمیدند دخترکوچولویی هم دارم از ازدواج با من منصرف می‌شدند. به همین خاطر وقتی زهرا را سد راه ازدواجم دیدم به او متادون خوراندم.

پس از این اعــــــــــتراف‌های هولناک او به اتهام قتل عمد بازداشت شد. اما چندی بعد همسرسابقش با مراجعه به دادسرا از قصاص زن جوان گذشت کرد. متهم نیزدرآخرین دفاعیاتش گفت: از کاری که کرده‌ام پشیمانم، اما باورکنید به خاطرفرار از سختی‌های زندگی چنین تصمیم اشتباهی گرفتم وتا آخرعمرعذاب وجدان دارم و خودم را نمی بخشم! امیدوارم دخترم مرا ببخشد که قربانی اشتباه بزرگ من شد.حالا هم خیلی دلتنگش هستم اما افسوس که باید سال‌های زیادی را پشت میله‌های زندان بگذرانم.

 
 
منبع: روزنامه ایران
ارسال نظرات