همتیان در نشست بصیرتی پایگاه پیروان ولایت شاهرود گفت: تلاش دشمنان در برهه کنونی ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه اسلامی و نظام است و باید تلاش کنیم این تفرقه را به اتحاد و انسجام ملی تبدیل کنیم و دشمنان را در این توطئه خطرناکشان ناکام بگذاریم.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۰۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی همتیان در نشستی بصیرتی که به همت پایگاه پیروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) در محل پایگاه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام دهه آخر صفر با اشاره به حکومت علوی و جدی گرفتن هشدارهای رهبری انقلاب درذ موضوع نفوذ و جنگ فرهنگی اظهار کرد: رهبر انقلاب در ماه های اخیر در موضوع نفوذ و دشمن شناسی بیانات روشنگرانه ای را مطرح نمودند که باید این موضوعات را در جامعه ترویج و تبیین نمود.

وی افزود: امروز خواص جامعه ما در تیررس هجمه دشمنان قرار دارند و جریان نفوذ تلاش دارد تا از طریف نخبگان جامعه ارکان نظام اسلامی را مورد هجمه و تهدید قرار دهد.

همتیان با بیان اینکه دنیا طلبی،رفاه،اشرافی گری،قدرت و ثروت عوامل انحراف در خواص جامعه است بیان کرد: ما این جریان را از صدر اسلام شاهد هستیم که انحراف خواص جامعه از 7سال بعد از رحلت پیامبر آغاز شد و همین جریان دنباله دار ادامه یافت.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: نظام اسلامی ما نیز بر پا اسلام و ححکومت اسلامی بنیان نهاده شد و دشمنان بعد از امتحان های فراوان به نفوذ و تسلط بر خواص جامعه روی آوردند که جریان آیت الله منتظری از آن جمله است.

کارشناس فرهنگی بسیج شاهرود تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز با هجمه فرهنگی خود ،نفوذ را در دستور کار قرار داده اند و تلاش دارند از روزنه ها و رخنه هایی که ایجاد می شود به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با اشاره به نقش رسانه های مجازی در این راستا گفت: امروز شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در اختیار غرب برای ضربه زدن به نظام اسلامی است و آنها با استفاده از این ابزار قدرتمند تلاش دارند خط انحراف و نفوذ را در لایه های مختلف جامعه دنبال نمایند.

همتیان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص پرهیز از فضای دو قطبی در جامعه عنوان کرد: متاسفانه با هشدارهای رهبری هنوز عده ای در این راستا عمل می کنند که فضای جامعه را دو قطبی کنند تا بتواند بهره برداری برای خودشان و همدستانشان را فراهم آورند.

وی با تاکید بر بصیرت گفت: اگر بصیرت باشد حق از باطل تشخیص داده می شود و انسان به بیراهه نمی رود و شک و تردید او را در بر نمی گیرد و باید تلاش کنیم تا بصیرت خود و اطرافیانمان را افزایش دهیم.

کارشناس فرهنگی بسیج تاکید کرد: دشمن برنامه ریزی هوشمندی برای تاثیرگذاری بر انتخابات پیش رو دارد و باید همه ما گوش به فرمان ولایت در راستای منویات ایشان برای ایجاد اتحاد و همدلی و همبستگی در جامعه تلاش نماییم.

وی اضافه کرد: تلاش دشمنان در برهه کنونی ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه اسلامی و نظام است و باید تلاش کنیم این تفرقه را به اتحاد و انسجام ملی تبدیل کنیم و دشمنان را در این توطئه خطرناکشان ناکام بگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها