دشمنان اسلام باید بدانند که هیچ قدرتی تاب مقابله با این خروش عظیم مردمی را ندارد و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در مراسم تجلیل از بسیجیان شهرداری گفت: مردم با راهپیمایی میلیونی خود در اربعین حسینی عشق و ارادت قلبی خود به ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشته و دشمنان اسلام باید بدانند که هیچ قدرتی تاب مقابله با این خروش عظیم مردمی را ندارد و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم است.

فروزنده افزود : در زمان جنگ تحمیلی ملت ایران اسلامی با بیش از ۲۰ کشور که از عراق پشتیبانی می کردند در حال جنگ بود، پس از جنگ ۸ ساله نیز با تهاجم فرهنگی و سپس تحریم اقتصادی مواجه شدیم. اتحاد و قدم برداشتن در راه اهل بیت (ع) سرمایه های بزرگی هستند که به لطف خداوند در اختیار ملت غیور ایران است و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تا پای جان برای عزت و اعتلای ایران اسلامی ایستاده ایم.

وی ارادت قلبی خود به ائمه اطهار (ع) را به نمایش گذاشته و دشمنان اسلام باید بدانند که هیچ قدرتی تاب مقابله با این خروش عظیم مردمی را ندارد و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر به عدم پوشش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی توسط رسانه های وابسته به استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: هراس از آثار اربعین دلیل عدم پوشش رسانه ای غربیها از این حماسه بزرگ مردمی بود و سکوت رسانه ها ی غربی در برابر این حماسه بی نظیر مهر تائیدی بر شکست غرب و متحدانش در ایجاد موج اسلام هراسی و اثبات توانایی محور مقاومت و ایستادگی در برابر نقشه های شیطانی غرب برای تجزیه و اختلافات مذهبی بوده است.

در ادامه قاسم پور شهردار ابهر در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان مجاهدان فی سبیل الله هستند که به وقت نیاز تا پای جان در راه اسلام و ولایت و میهن خود ایستادگی می کنند .

وی بسیج را یک الگوی تمام عیار عنوان و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج در جامعه به خصوص در بین جوانان بیش از پیش نهادینه گردد چرا که فرهنگ بسیجی یعنی فروتنی ، اخلاق ، تسلیم در برابر قضای الهی و شیفته مکتب پیامبر (ص) و اهل بیت بودن است .

شهردار ابهر به تهاجمات فرهنگی دشمن اشاره و تصریح کرد: همانگونه که پدران ما، ما را با امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) آشنا کردند ما نیز وظیفه داریم در مقابل این تهاجمات فرهنگی دشمن که روز به روز بر علیه ایران اسلامی زیاد تر می شود فرزندان و جوانان این مرز و بوم را با اهل بیت (ع) بیشتر آشنا سازیم تا سیره و روش آن بزرگواران الگو و سرمشق جوانان آینده ساز میهن اسلامی گردد و هیچ دشمنی جرأت صدمه زدن به ایران اسلامی را نداشته باشد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج بدون شک یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که امام عظیم الشان با بصیرت الهی خود آن را بنا نهاد و تشکیل بسیج به یقین از برکات آشکار خداوند متعال بود که بر ملّت عزیز و انقلابی ایران اسلامی ارزانی شد.

فخیمی تصریح کرد: اگر بخواهیم الگوی کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری را مثال بزنیم سزاوارتر از بسیج و بسیجیان نخواهیم یافت و باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیج که همان اطاعت از ولایت فقیه و خدمت به مردم و جان فشانی برای انقلاب است در کشور بیش از پیش نهادینه شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی فرماندهی سپاه ناحیه ابهر نیز لوح تقدیری به مهندس قاسم پور شهردار ابهر اهداء شد.

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ابهر، شهردار، رئیس شورا، معاونین و مسئولین و پرسنل شهرداری ابهر در نمازخانه این شهردارری برگزار شد.

ارسال نظرات