مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: در نماز جمعه پنجم آذرماه، اکیپ درمانی را با اتوبوس به داخل مصلی اعزام می‌کنیم تا به مردم خدماتی شامل مشاوره، ویزیت، تست قند و فشارخون ارائه شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۱۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نظام الدین طباطبایی، مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ درباره خدمات مربوط به هفته بسیج این سازمان گفت: یکی از فعالیت‌های ما بزرگداشت هفته بسیج در بیمارستان رازی است؛ در این برنامه تعدادی از بسیجیان دانشگاه توانبخشی به منظور خدماتی که به عنوان بسیجیان نمونه در طول سال ارائه داده‌اند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

وی در ادامه افزود: روز سه شنبه در سالن اجتماعات بیمارستان رازی دانشگاه توانبخشی و بیمارستان رازی برنامه‌ای با حضور آقای خرم خورشید، رئیس دانشگاه توانبخشی و مسئول نمایندگی وی برگزار می‌شود که قرار است تعدادی از بسیجیان نمونه را مورد تقدیر قرار دهیم.

 

طباطبایی، با اشاره به خدمات اکیپ درمانی در نمازجمعه این هفته بیان کرد: در نماز جمعه پنجم آذرماه، اکیپ درمانی را با اتوبوس به داخل مصلی اعزام می‌کنیم که به مردم خدماتی شامل مشاوره، ویزیت، تست قند و فشارخون ارائه شود.

 

وی ادامه داد: حدودا ۱۰۰ نفر شامل ۵۰ نفر مرد و ۵۰ نفر زن با کاور بسیج در نماز جمعه این هفته شرکت می‌کنند، البته در این هفته موضوع بزرگداشت مدافعان حرم بیشتر مدنظر قرار دارد و به همین دلیل تعداد افراد بیشتری را به آنجا اعزام می‌کنیم.

 

طباطبایی، درباره اعزام تیم درمانی به مناطق دهگانه تهران گفت: با نواحی مناطق ۱۲ تا ۲۲ هماهنگ کرده‌ایم تا در هفته بسیج پزشک برای آنان اعزام شود که در داخل مساجد و پایگاه‌های بسیج اکیپ‌های درمانی عمومی مستقر کنند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر سه ناحیه با ما هماهنگی کامل انجام داده‌اند و برای هر کدام هشت تیم را شامل پزشک و پرستار اعزام خواهیم کرد.

 

لازم به ذکر است که نشست حلقه های صالحین، سرمربی، مسئول امور تربیت و آموزش همچنین تعدادی دیگر از بسیجیان و روحانیان تهران بزرگ در روز نخست هفته بسیج خدمت آیت الله جاودان رسیدند و پس از بیان سخنان ایشان نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.


ارسال نظرات