به همت بسیج سازندگی سپاه سروآباد:

مسجد بانوان روستای انجمنه در شهرستان سروآباد افتتاح شد

طی مراسمی مسجد بانوان روستای انجمنه از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد با حضور مسوولان شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول بسیج سازندگی سپاه سروآباد در حاشیه افتتاح این مسجد، اظهار کرد: این مسجد به همت بسیج سازندگی سپاه سروآباد و با مشارکت و همکاری مردم روستا احداث شده است.

محمود الماسی با بیان اینکه این مسجد در زمینی به مساحت 80 متر مربع احداث شده است، افزود: برای ساخت این مسجد 350 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی هزینه شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هشت مسجد در سطح شهرستان سروآباد به همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان احداث و تکمیل شده اند.

بخشدار مرکزی سروآباد نیز در جمع مردم روستای انجمنه ، از مشارکت و همکاری مردم در احداث این مسجد تقدیر و تشکر کرد و گفت: در پروژه هایی که مشارکت و همکاری مردم در آنها وجود داشته، بسیار موفق و در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رسیده اند.

سید عطا حسینی ادامه داد: ملت ما همواره در طول تاریخ پربار انقلاب اسلامی ثابت کرده اند به نظام و انقلاب اسلامی وفادار بوده و در هر کجا و هر زمان به حضور آنها نیاز بوده، حضوری حداکثری و دشمن شکن داشته اند.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه مسوولان نظام است که خادم و خدمتگزار این مردم همیشه در صحنه باشند و تمام تلاش و توان خود را برای آسایش و امنیت آنها بکار بگیرند.

وی با تقدیر و تشکر از بسیج سازندگی سپاه سروآباد در ساخت مساجد گفت: در دین اسلام مسجد به عنوان خانه خداوند و محل عبادت از قداست و جایگاه والایی برخوردار است و کسانی که در ساخت این مکان مقدس همت و تلاش کنند از اجر و ثواب ویژه خداوند بهره مند خواهند شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار