کارشناس سیاسی سپاه شاهرود

بسیج باید در فضای مجازی قوی وارد شود

مصطفوی در نشست بصیرتی پایگاه پیروان ولایت شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی هدایت نماییم و بسیج باید در این عرصه وارد شود و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعال باشد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۳۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست سیاسی، بصیرتی پایگاه پیروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا(س) شاهرود که در محل پایگاه برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و ایام حزن اهل بیت(ع) با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: امروز دشمن با ابزار فرهنگی و استفاده از فضای مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری و بستر شبکه های اجتماعی جنگ نابرابری را برعلیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران براه انداخته است.

وی افزود: استکبار جهانی با صرف هزینه های کلان در راههای ایجاد شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ماهواره ای تلاش دارد فرهنگ جامعه اسلامی را تغییر و هماهنگ با فرهنگ منحط خود کند و جامعه جهانی را الگوسازی نماید.

مصطفوی خاطر نشان کرد: رشد قارچ گونه و سریع شبکه های اجتماعی تلفن همراه و شبکه های ماهواره ای بصورت رایگان برای تخریب افکار و اعتقادات جوامع بشری و به خصوص مسلمانان و در راس آن انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چاقوی دو لبه است که اگر استفاده درست نشود حتماً سبب آسیب و جراحت می شود که این جراحات روحی و روانی است و سبب پوچی و نابودی روحی فرد می شود.

مصطفوی با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیانی تاکید دارند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد افزود: این اهمیت بدان جهت است که هدف دشمنان از ایجاد فضای مجازی برچیدن انقلاب اسلامی است و اهمیت این فضا بدین خاطر است که انقلاب اسلامی را از زیر بنا هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمنان وقتی دیدند در فضای حقیقی نمی توانند انقلاب اسلامی را محدود و محصور و نابود کنند با ایجاد فضای مجازی تلاش دارند افکار و تفکر و اذهان جامعه به خصوص نسل جوان تاثیرگذار را بدست آورند و به این وسیله انقلاب اسلامی را از درون تهی و خالی کنند.

کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر استفاده مفید از این فضا برعلیه دشمنان گفت: همانطور که آنها می توانند با این فضا ما را تهدید کنند ما نیز می توانیم از این فضا به نفع جبهه حق و اسلام برعلیه آنها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی هدایت نماییم و بسیج باید در این عرصه وارد شود و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعال باشد و در این راستا حرکت کنیم که شبکه های بومی و ملی ایجاد کنیم و در برابر تهدیدات آنها بایستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار