خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: علت عمده این اتفاق بی تدبیری مسئولین است و قطعا باید مسئولین کشوری در وزارت راه و مسئولین قطار پاسخگو باشند و برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۴۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در خصوصبرخورد قطار در سمنان اظهار کرد: سانحه برخورد دو قطار در سمنان که عمده مسافرانش را زائران حرم امام رضا(ع) تشکیل می‌دادند، سبب نگرانی تمام ملت ایران و داغداری و آسیب بسیاری از خانواده‌ها شد.

وی این حادثه را یک آسیب روحی بسیار بزرگ برای جامعه عنوان کرد و افزود: این اتفاق واقعا تامل برانگیز است و به هیچ وجه قابل جبران نیست.

امام جمعه آوج تصریح کرد: علت عمده این اتفاق بی تدبیری مسئولین است و قطعا باید مسئولین کشوری در وزارت راه و مسئولین قطار پاسخگو باشند و برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به سخن وزیر راه که " جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، همه سرنشینان قطار بیمه داشتند " تبیین کرد: این حادثه واقعا بزرگ و غمناک است و مسلما با بیمه دردهای خانواده‌های این عزیزان تسلی نخواهد یافت.

وی ادامه داد: پاسخ وزیر راه در خصوص این سانحه اصلا درخور و شایسته یک مسئول دلسوز در نظام جمهوری اسلامی نیست و ایشان باید تقصیرات خود را به گردن بگیرند و از مردم تقاضای بخشش کنند.

امام جمعه آوج متذکر شد: گاها مسئولین محترم به خاطر لغو شدن یک سخنرانی به قدری عصبانی می‌شوند که کسی توان مقابله با آن ها را ندارد و دستور به تشکیل کمیته می‌دهند، حال در مواجهه با حادثه‌ای این چنین شدید و خطرناک کاملا خونسردانه رفتار می‌کنند که واقعا تامل برانگیز است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: عاملین این حادثه باید کاملا شناسایی شوند و مسئولین باید به فکر بوده و تمهیدات اساسی داشته باشند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها