خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نوع تربیت دشمنان به گونه ای است که باید حتما خونریزی را در بین این کشورهای اسلامی به وجود بیاورند.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۶۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، امام جمعه پاوه عصر امروز در نشست دیدار نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با روحانیون اهل تسنن و بسیجیان شهرستان پاوه که با حضور فرماندار پاوه، فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، فرمانده انتظامی شهرستان ، مردم و برخی از مسئولین دیگر در مسجد قبای پاوه برگزار شد ضمن خیر مقدم به مهنانان اظهار داشت: شهرستان پاوه، با 80 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، 61 هزار نفر جمعیت، دارای 5 شهر، 3 بخش، 92 مسجد و 640 شهید به انقلاب دارد که مردم آن همواره ثابت القدم و در همه صحنه ها انقلاب حضور داشته اند.

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سفر خود به استان کرمانشاه، دو مدال ارزنده روشنفکری و با بصیرت را به مردم این شهرستان اهدا کرد که جوانان این شهرستان این دو خصلت را نشان داده اند.

 

وی گفت: مرزنشینان همواره دو حقوق شهروندی و مرزداری را دارند که از زمان آغاز هر گونه جنگ، این درگیری در مرزها آغاز و در زمان پایان جنگ نیز آخرین فرماندهان نظامی از مرزها خارج خواهند شد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه امنیت فیزیکی در این مملکت حاکم است اما از نظر امنیت اجتماعی، خانواده های ما درگیر جنگ نرم هستند.

 

نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با اشاره به سخنانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت پر ثمری است که بر اساس تفکر پایه گذار آن، یعنی امام خمینی کبیر(ره) به یادگار مانده و تفکر و اخلاص آن امروز پرتو افشانی می کند.

 

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با اشاره به آیه ای از سوره ابراهیم و با بیان اینکه اولین ویژگی بسیج اخلاص، باور و ایمان وی است افزود: یکی از مصادیق این آیه، کلمه طیبه ای است که همچون درخت، هیچ ناخالصی ندارد و بسیج نیز خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار می دهد و به دنبال جاه و مال و مقام نیست.

 

وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی بسیج را تشکیل داد: امروز این بسیج همانند درخت هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی سرزنده و پویا است به طوری که در هر زمینه ای که وارد شده است به پیشرفت های خوبی دست یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه ثابت دارد و ثمره آن هم با انجام کارهای بزرگی مشخص است گفت: بسیج تنها در این مملکت نیست بلکه این بسیج متشکل از مردمی است که در کشورهایی همچون، لبنان، غزه ، سوریه و عراق به مقابله با دشمن پرداخته اند.

 

آیت الله شاهرودی همه اقشار مختلف مردم را دارای بسیجی بیان کرد و گفت: این شجره طیبه ای است که ریشه قوی و سرسبز را دارد.

 

وی افزود: یک ویژگی بسیجی این است که در مقابل دشمنان اصلا کوتاه نمی آید و از استکبار هم نمی ترسد و این شجره طیبه امروز کاری کرده است که در همه صحنه ها حضور دارد.

 

وی با اشاره به اوضاع نامناسب کشورهای جهان اسلام تصریح کرد: دشمنان همواره به اختلاف و ایجاد مشکلات در بین مسلمانان تلاش می کنند و با تولید گروهکهایی همچون تکفیری، مسلمانان را به جان هم انداخته اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نوع تربیت دشمنان به گونه ای است که باید حتما خونریزی را در بین این کشورهای اسلامی به وجود بیاورند.

 

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان با اشاره به اشکال مختلف دشمنی استکبار با مسلمانان خاطر نشان ساخت: دشمنان با روشهای مستقیم و غیر مستقیم و با این دیدگاه که برای پایداری حکومت خود، باید اختلاف را در بین مسلمانان به وجود آورد، جهان اسلام را به جنگ و درگیری تبدیل کرده اند.

 

وی با محکوم کردن حادثه ترورستی در حله عراق گفت: این وضعیت دنیا است که دشمنان با راههای مختلف که هیچ تفاوتی را در بین اهل تشیع و تسنن قائل نیستند، به ما حمله می کنند.

 

وی در پایان گفت: خوشبختانه با رهبری حکیم، مدبر ، با بصیرت ، نقشه های شوم دشمنان برای ما مشخص شده است.


ارسال نظرات