خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد گفت: وقتی در روستاها حضور پیدا می کنیم و محرومیت را از نزدیک لمس می کنیم، نیرو و توان در وجود ما بیشتر می شود و با قدرت و قوت تمام در راه رفع مشکلات تلاش می کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۶۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی علی یاری یکی از جوانان بسیجی فعال شهرستان زیرکوه که توانسته است در قالب یک گروه 30 نفره جهادی از جوانان و نوجوانان شهرستان گام های مؤثری در جهت رفع محرومیت زدایی بردارد.

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد به عنوان یکی از جهادگران برتر شهرستان و استان خراسان جنوبی انتخاب گردید و به مناسبت هفته بسیج به دیدار مقام معظم رهبری نائل آمد.

وی در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهارداشت: گروه جهادی صاحب الزمان با حضور 30 نفر از جوانان و نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت حضرت صاحب الزمان (عج) کوی المهدی شهر حاجی آباد تشکیل شده است.

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد ادامه داد: کارهایی که توسط این گروه جهادی انجام می شود بیشتر در زمینه عمرانی و اکثرا در روستاهای مرزی شهرستان از قبیل همت آباد، تجنود، گزخت ، چاه الله داد و برخی هم در سطح شهر انجام شده است.

یاری با اشاره به حوزه فعالیت این گروه گفت: اقداماتی نظیر حصار کشی مساجد و مدارس، رنگ آمیزی مساجد و منازل محرومین و حتی کاشی کاری و سنگ کاری توسط این گروه جهادی انجام گرفته است.

وی با اشاره به توفیق زیارت مقام معظم رهبری، بیان داشت: با عنایت خداوند و تلاش و پیگیری مسؤولان به سفر باور نکردنی دیدار با مقام معظم رهبری شرف یاب شوم که این سفر یکی از زیبا ترین و بهترین سفرهای دوران زندگیم بود.

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان حاجی آباد یادآور شد: حضور در روستاهای محروم و کمک به محرومان توفیقی است که نصیب ما در این گروه جهادی شده است.

وی ادامه داد: وقتی در این روستاها حضور پیدا می کنیم و محرومیت را از نزدیک لمس می کنیم، نیرو و توان در وجود ما بیشتر می شود و با قدرت و قوت تمام در راه رفع مشکلات تلاش می کنیم.

یاری ادامه داد: تا کنون به لطف خداوند و با کمک خیرین و همکاری مسؤولان هر اقدامی که در قالب گروه جهادی انجام داده ایم، موفق بوده ایم.

وی از جوانان خواست به سمت گروههای جهادی بیایند و تاکیدکرد: باید سعی بر این باشد تا در شهرستان زیرکوه که واقعا یک شهرستان محروم و مرزی است کلمه محرومیت را ریشه کن کنیم و با جمله ما می توانیم گوش به فرامین مقام معظم رهبری دهیم و در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در جهت رفع محرومیت گام برداریم.

مسؤول گروه جهادی صاحب الزمان زیرکوه، خطاب به مسؤولان گفت: مسؤولان باید سعی کنند پشتوانه محکمی برای جوانان باشند تا ما بتوانیم با کمک مسؤولان راهکارها و اقدامات بهتری ارائه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها