خبرهای داغ:
جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم تصریح کردند:جگر گوشه هایمان قیمت نداشتند ، آنها برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت علیهم السلام رفتند با ترویج شایعات مبنی بر پول گرفتن شهدای حرم ما را آزرده خاطر نکنید.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۷۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، برنامه "مشق شیدایی" رادیو گفتگو لبریز از روایت های شور انگیز خانواده های معزز شهدای حرم و مزین با اشعار مریم فرهمندی شاعر معاصر فضایی روحانی داشت.

محمود مرادی پدر شهید مدافع حرم محمد حسین مرادی با بیان گوشه هایی از شخصیت فرزند شهید ش افزود:وقتی پسرم رفت به او گفتم نکند بیایند به من بگویند تو از پشت تیر خورده ای.

این پدر شهید ضمن تکمیل این تشبیه زیبا خاطر نشان کرد:من با اتمام حجت به او گفتم که مبادا با دیدن مرارت ها و فضای سوریه به جبهه ی مقدس آن پشت کنی.

هاجر بیگم حسینی مادر شهید مدافع حرم محمد حسین مرادی نیز تصریح کرد:پسرم اوقات بیکاری اش نام حسین علیه السلام را زیر لب زمزمه می کرد،از پله پایین می آمد یا حسین می گفت،ترانه ی لبش یا حسین بود و هیچوقت خدمت به هیئت اباعبدالله الحسین علیه السلام را ترک نگفت.

بانو حسینی افزود:من با دیدن حالات او که دمی رهایش نمی کرد برایش آرزوی شهادت کردم.

همچنین اعظم امرایی ،خواهر شهید علی امرایی و مینو دخت عین آبادی،مادر شهید امیر سیاوشی ضمن بیان خاطراتی از زندگی شهیدانشان و نیز رشادتهای بی بدیل آنان در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها در پاسخ به این سؤال که کدام شخصیت واقعه ی عاشورا شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ اذعان کردند: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام،حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب سلام الله علیها نقش های کلیدی واقعه ی عاشورا هستند.

در مشق شیدایی شهید زنده(جانباز) مدافع حرم محمد رضا مودواری،برادر شهید میثم مودواری با اشاره به بخشی از وحشیگری های عناصر داعش و تکفیری در حلب و سایر شهرهای سوریه تصریح کرد:در واقعه ی کربلا نقش ۷۲ تن را نباید نادیده گرفت چرا که شهدای مدافع حرم با الگو گرفتن از آن شهدای خوشنام و یاران حقیقی اباعبدالله الحسین علیه السلام ،اولاد و خانه و دارایی هایشان را ترک گفته و برای دفاع از حریم ناموس آل الله پیشتاز شدند.

جمع گرم خانواده های محترم شهدای مدافع حرم هر یک به زبان و با واژه های مخصوص به خود تأکید کردند :جگر گوشه هایمان قیمت نداشتند،آنها برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت علیهم السلام رفتند و اینکه عده ای از مردم می گویند پول گرفته و رفته اند دل ما را بیشتر می سوزاند ،چرا که ما دلتنگی های خودمان را در فراق عزیزانمان داریم بنابراین خواهشمندیم با ترویج این شایعات ما را آزرده خاطر نکنند.

 برنامه ی "مشق شیدایی "شنبه ها ساعت ۲۲ بطور زنده از شبکه ی رادیویی گفت و گو پخش خواهد شد.

ارسال نظرات