خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی و پیامبر اکرم(ص):
همزمان با شهادت امام حسن مجتبی(ع)یادواره شهدای روستای دشتک از توابع شهرستان آوج به همت حوزه مقا ومت شهدای اردلان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۷۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی در یادواره شهدای روستای دشتک از توابع شهرستان آوج،  ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن (ع)وپیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: بسیج مظهر قدرت الهی وبازوی توانمند انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها می باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیاده روی  شیعیان در اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی مانور قدرت نمایی شیعه در سراسر جهان می باشد.

موسوی با اشاره به اهمیت زیارت اربعین گفت: زیارت اربعین یکی از نشانه های مومن می باشد واین امر تا به این اندازه اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی مثل آهن ربا مردم را به خود جذب می کند مطرح کرد: مغناطیس امام حسین(ع) در اربعین می باشد که در عالم غوغا به پا کرده  وهمه را به امام حسین (ع) جذب می کند.

امام جمعه موقت شال افزود: اربعین یک حرکت انسان ساز می باشد،وحبیب ابن مظاهر ها وبریر ها در اربعین حسینی ساخته می شوند.

وی با اشاره به برپایی تمدن اسلامی افزود:ما اگر سنت وروش پیامبر (ص) را در جامعه پیاده کنیم تمدن اسلامی بر پا می شود.

موسوی تاکید کرد: بیشتر سیره رسول اکرم (ص) در جامعه ما اقامه نمی شود وبه جای آن از سبک ها ومعماری وروش های غربی استفاده می کنیم.

امام جمعه موقت شال با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان گفت: تا زمانی که جوانان ما روحیه شهادت طلبی را حفظ کنند شرق وغرب عالم نمی توانند ما را شکست دهند.

وی اذعان کرد: اگر می خواهید روحیه شهادت طلبی در جوانان حفظ شود ،جوانان را از فساد وماهواره و شبکه های مجازی دور کنیم.

موسوی در پایان بیان کرد: اگر می خواهیم فرهنگ سرخ عاشورا و روحیه شهادت طلبی داشته باشیم باید از لقمه حرام دوری کنیم.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها