رئيس بسيج مساجد و محلات كشور گفت: هزار پايگاه مقاومت بسيج در كشور مشغول به خدمت رساني به مردم هستند
کد خبر: ۸۷۸۴۹۸۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار "حسين بهشتي " ، در همايش ملي بستر هاي امنيت اجتماعي در آئينه امنيت ملي در لرستان با بيان اين كه امروز جهان در تقابل انديشه خدايي و تفكر مادي گرايي است، توسل به آموزه هاي ديني و هم افزايي در سطح حاكميت و هميت هاي سازماني را باعث ارتقا امنيت اجتماعي برشمرد .
 
وي با اشاره به اين كه هر گاه مردم، پاي كار باشند در همه صحنه ها پيروز مي شويم ، مشاركت هاي جامع و تشكل هاي مردم نهاد را رمز موفقيت كشور در اين راستا دانست .
رئيس بسيج مساجد و محلات كشور با اشاره به اين كه 40 هزار پايگاه مقاومت بسيج در كشور مشغول به خدمت رساني به مردم هستند ، افزود : بسيجيان تا آخرين قطره خون پاي نظام و انقلاب ايستاده اند .
در ادامه اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين " احمد مير عمادي " نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ، منظور از امنيت در قرآن را ،امنيت مطمئنه دانست و گفت : نتيجه امنيت ، توسعه و پيشرفت است .
 
وي همچنين خاطر نشان كرد : اگر به دنبال معيشت و اقتصاد پايدار هستيم بايد به دنبال امنيت باشيم
امام جمعه خرم آباد ، يكي از عوامل محروميت ها در جوامع را، بد جلوه دادن امنيت برشمرد و افزود : حكومت اسلامي متمايز از ساير حكومت ها است، چون در راس آن انسان كامل وجود دارد.
 
 
سردار " محمد قنبري " نیز با بيان اين كه مهم ترين تاثير امنيت اجتماعي در دست يابي بشر به آسايش و رفاه است گفت : در سايه امنيت اجتماعي است که فعاليت هاي اقتصادي رشد و توسعه مي يابد.
 
فرمانده انتظامي لرستان تامين آرامش مردم و حاکميت نظم و امنيت در جامعه را، از جمله ماموريت‌هاي مهم پليس برشمرد و افزود:پيشرفت و ترقي در همه‌ حوزه‌هاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و امنيتي در گرو برقراري امنيت پايدار است .
ارسال نظرات