خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: مبارزه با انحرافات دینی وانقلابی، زنده نگه داشتن روحیه استکبار ستیزی وشهادت طلبی و تبیین ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از اهداف بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۴۹۸۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی خبازی در جمع بسیجیان بشرویه با اشاره به ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی و زود بازده اظهارداشت: احداث 74کارگاه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 18میلیارد ریال تسهیلات در بشرویه را از فعالیتهای بسیج سازندگی در سال 94 و95 است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه به اجرای بیش از 120 برنامه در هفته بسیج دانست و گفت: شرکت منسجم حلقات صالحین در میعاد گاه نماز جمعه را یکی ازاین برنامه ها در جهت تجدید پیمان بسیجیان با ولایت می باشد.

وی از مهمترین وظایف بسیج در حال حاضر را مبارزه با جنگ نرم وبصیرت افزایی دانست وخاطر نشان کرد : مبارزه با انحرافات دینی وانقلابی ،زنده نگه داشتن روحیه ی استکبار ستیزی وشهادت طلبی ، تبیین ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی ونشست های فرهنگی وبصیرتی از دیگر برنامه های بسیج است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بشرویه گفت: خوشبختانه در سال گذشته پایگاه حضرت زینب و واحد دانش آموزی حضرت مریم موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره مالک اشتر شده اند و در مراسم تهران از این پایگاه ها تجلیلی به عمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها