نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد

قابلیت عظیم بسیج برای رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی در کشور

فلاحتی گفت: بسیج توانایی و قابلیت حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و از بین بردن معضلات و آسیب های جدی اجتماعی را دارد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۱۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: از بدو انقلاب اسلامی تا به الان در هر عرصه ای که نیروهای بسیجی در میدان بوده اند نتایج بسیار مثبت و روشن و شفافی را جامعه شاهد بوده ایم.

وی افزود: بسیج در جنگ تحمیلی چهره واقعی و اثر مثبت خود رو نشان داد و توانست برای نظام آبرو کسب کند و رشادت های خود را به دنیا نشان دهد. در عرصه های فرهنگی نیز بسیج پتانسیل های بسیار خوبی دارد به شرط اینکه به بسیجیان میدان داده شود.

فلاحتی با اشاره به موفقیت بسیج در پروژهای عمرانی در مناطق محروم کشور بیان داشت: بسیج برای آبادانی بازسازی، بهسازی روستاها و محرومیت زدایی از برخی مناطق محروم کشور بسیار خوب عمل کرده است؛ بنابراین بسیج توانایی و قابلیت حضور در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و از بین بردن معضلات و آسیب های جدی اجتماعی را دارد.

نماینده مردم قائنات در مجلس تصریح کرد: قطعا اگر بسیج از طرف نهاد های دولتی که متولی اصلی مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند حمایت شود کارکرد بیشتری خواهد داشت، متاسفانه فضای آسیب های اجتماعی و فرهنگی کشور در بسیاری از جهات به استناد آمار و ارقامی که خود دستگاه های متولی ارائه کرده اند به مرز هشداررسیده است که برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست؛ لذا اگر در این خصوص به بدنه بسیج اتکا شود و بسیج را وارد میدان کنند م ریشه این مسائل حل خواهد شد.

فلاحتی در خاتمه گفت: با کمال تاسف کمترین توجه دولتی به بحث های اقتصاد مقاومتی نمی شود و این بسیج است که در بسیاری از شرایط آستین بالا زده و ورود پیدا کرده و موفق هم شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار