معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه تصریح کرد: امام و رهبر دیده‌بان امت و جامعه اسلامی است، اگر دشمن تنها یک گلوله برای شلیک کردن داشته باشد رهبر را نشانه خواهد گرفت چراکه می‌داند رهبر چشم بینا و هدایت‌گر جامعه است و تا زمانی که رهبری وجود دارد، تلاش‌هایش برای نابودی اسلام و حکومت اسلامی بی‌ثمر خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار علی‌اکبر علیزاده در یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگی شهرستان محلات که در هفته بسیج برگزار شد با اشاره به ایثار و رشادت شهیدان در راه دفاع از اسلام گفت: براساس آیات قرآن ایمان واقعی به خداوند از مسلمانی افضل‌تر است.

وی افزود: شهدا به واسطه ایمانشان آنچنان جایگاهی در نزد خداوند متعال پیدا کردند که خداوند خود آنها را برای شهادت انتخاب کرد، به درستی که شهدا گل سرسبد مومنین هستند.

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه تصریح کرد: نسل امروز بایستی با آرمان‌های شهدا آشنا شوند. در مأنوس شدن با شهیدان و آرمان‌های آنان است که نسل جوان نیز می‌تواند به پیشبرد اهداف نظام اسلامی کمک کنند.

سردار پاسدار علیزاده خطاب به دانش‌آموزان گفت: با شهدا رفاقت کنید تا شهدا دست شما را بگیرند، شهدا مالکان بهشت و از روزی خورندگان در نزد خداوند هستند.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس قبور مطهر شهدا را زیارتگاه‌هایی ماندگار تا روز قیامت معرفی و افزود: امام حسین(ع) خون خود را در راه دین خدا بخشید و شهدا نیز با پیروی از فرمان رهبر و برای حفظ اسلام؛ خون خود را در راه حفظ دین خدا نثار کردند.

وی افزود: آنچه شهدا در وصایای خود نیز مورد تاکید قرار داده‌اند پیروی از ولایت است، امروز شاهدیم که رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که کشتی انقلاب اسلامی را در جریان‌های طوفانی به پیش می‌برد و دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند تا به هر نحوی ولایت فقیه را تضعیف سازند.

سردار پاسدار علیزاده با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه‌های دشمنان گفت: امروز نفوذ یکی از تهدیدات بزرگ دشمن است، نفوذ اقتصادی و امنیتی چیز کمی نیست، اما نفوذ فرهنگی و سیاسی بسیار خطرناکتر است. 

وی نفوذی‌ها را عوامل استکبار برای باز کردن راه دشمنان معرفی و افزود: نفوذی‌ها برای پیشبرد کار و هدف خود که نفی حکومت دینی و اسلامی است در اشکال مختلف ظاهر می‌شوند و به کمتر از نابودی حکومت دینی نیز راضی نیستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به برخی شعار‌های فتنه‌گران در سال 88 گفت: فتنه 88 دعوای بین دو جناح سیاسی نبود، دشمنان به دنبال نابودی نظام و حکومت دینی هستند و مهمترین ابزار امروز آنها نیز نفوذ و استفاده از عوامل نفوذی است.

معاون مرکز تربیت و تعالی کوثر سپاه با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ و راه‌های شناخت نفوذ و نفوذی‌ها گفت: بزک کنندگان چهره آمریکا، برچسب زنندگان افراطی، تند رو و دلواپس به مومنین و دلسوزان، تحریف کنندگان راه امام(ره)، نقض کنندگان بیانات رهبری و تلاشگران برای تطهیر فتنه‌گران، از عوامل نفوذ در کشور هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان و مومنین واقعی باید تلاش کنند پس از شناسایی نفوذی‌ها در عرصه جهاد اکبر، یعنی تبیین و معرفی نفوذ و نفوذی‌ها برای مردم وارد شوند.

در پایان این مراسم از خانواده 10 شهید فرهنگی و 55 شهید دانش آموز شهرستان محلات تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات