حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امام خمینی(ره) روستای میقان شاهرود گفت: با لبخند نمی توان دشمن را رام خود کرد چرا که دشمن همیشه در حال توطئه و نیرنگ است و در پَس خنده های او مکر و نیرنگ است.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۲۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی بسیجیان پایگاه امام خمینی(ره) حوزه بسیج روستایی کربلا که در مسجد جامع روستای میقان بخش بسطام به مناسبت هفته بسیج برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام ماتم و عزای اهل بیت(ع) به الگو بودن بسیجیان و تاسی به امام حسین(ع) و حماسه عاشورا اشاره کرد و گفت: تفکر بسیج که امام راحل آن را بنا نهاد و از الطاف جلیه خداوند متعال است به تاسی از واقعه عاشورا و امام حسین(ع) بنا نهاده شد که این انقلاب و اسلام از طوفان خطرات حفظ شود.

وی افزود: اگر بعد از قرن ها عاشورا و اربعین گرامی داشته می شوند به این دلیل است که این حرکت الهی و خالصانه و برای برپایی دین خدا در جامعه بوده و این اخلاص و صفا سبب شده تا این واقعه عظیم هنوز در جامعه اسلامی زنده و پویا باشد.

مرتضوی تصریح کرد: امروز اگر دشمنی استکبارجهانی را شاهد هستیم به این دلیل است که آنها فرهنگ حسینی را نمی پسندند و نمی خواهند که این فرهنگ در جوامع بشری انتشار یابد چون جلوی ظلم و ستم تعدی آنها را می گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود بیان کرد: این گردهمایی و اجتماعات به مناسبت های محرم و صفر و این توسل ها و عزاداری ها سبب می شود تا انسجام و استحکام امت اسلام بیشتر و بیشتر شود و این اتحاد و همدلی است که دشمن را عصبانی تر می کند.

وی ادامه داد: اگر ما شعائر دینی و مذهبی و ملی خود را ارج نهیم، تحکیم قلوب ایجاد می شود و این وحدت دلها سبب می شود تا این ملت در برابر خطرات و گردن های سهمگینی که در پیش رو دارد موفق و سربلند باشد.

مرتضوی عنوان کرد: رهبر انقلاب در سخنان مختلف بر ایمان،توکل،اخلاص و تقوا تاکید دارند و اینها را رمز پیروزی انقلاب اسلامی بیان می کنند و برای دفاع از این ارزش ها باید تلاش کنیم تا فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه بسط و گسترش دهیم که شامل تمام این شاخص هاست.

وی با بیان اینکه تمام بغض و کینه ما باید از دشمن باشد و این بغض و کینه را بر دشمن نشان دهیم گفت: با لبخند نمی توان دشمن را رام خود کرد چرا که دشمن همیشه در حال توطئه و نیرنگ است و در پَس خنده های او مکر و نیرنگ است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: همه مردم و مسئولین باید به تاکیدات رهبری و توصیه های ایشان در موضوع نفوذ و توطئه دشمن توجه داشته باشند و گوش لبخند و دست دادن و مذاکره را نخورند چرا که دشمن با این مسائل می خواهد افراد را خام خود کند و ضربه نهایی را وارد کند.

در این مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود نیز حضور داشت مداحی و نوحه خوانی و قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

نباید خام لبخندهای دشمن شد/پشت لبخند دشمن مکر و توطئه نهفته است 
ارسال نظرات
پر بیننده ها