خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

مسئولین اراده لازم برای برخورد با فیش‌های نجومی را در خود نمی‌بینند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مسئولین اراده لازم را برای برخورد با فیش‌های نجومی را در خود نمی‌بینند لذا می‌خواهند با گذر زمان این موضوع به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۴۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حقوق‌های نجومی در جمع فرماندهان نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: رسیدگی دقیق، درست، به موقع و قاطع به حقوق‌های نجومی از مهم ترین مطالبات مردم  است.

وی در خصوص علل عدم رسیدگی مسئولین به فیش‌های نجومی تصریح کرد: مسئولین اراده لازم را برای برخورد با فیش‌های نجومی را در خود نمی‌بینند لذا می‌خواهند با گذر زمان این موضوع به فراموشی سپرده شود.

این مسئول اضافه کرد: نگاه جناحی برخی مسئولین و نگرانی در خصوص از بین رفتن منافعشان در آن جناح از دیگر دلایل این عدم رسیدگی است حال آن‌که در جایی که سرمایه‌های نظام مطرح است هرگز نباید تنها به فکر منافع شخصی خود بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: برخی مسئولین درجه یک ما خود گرفتار این موضوع هستند و به خاطر‌ آن که در صورت رسیدگی دامن‌گیر خودشان نیز خواهد شد از رسیدگی و شفاف سازی در این حوزه سر باز می‌زنند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: وجود ارتباط میان مسئولین و هم‌چنین دست‌های پشت پرده از دیگر عواملی است که اجازه شفاف سازی در این حوزه را نمی‌دهد.

وی به انتظارات رهبر و مردم در خصوص رسیگی به پرونده فیش‌های نجومی اشاره کرد و گفت: رهبر و مردم هم چنان منتظر هستند تا ببینند دولتمردان چه اقدامی را در این خصوص انجام می‌دهند و یا تنها منتظر گذر زمان هستند؟!

این مسئول در خاتمه ضمن اشاره به اظهارات اخیر معاون اول قوه قضائیه تشریح کرد: پرونده فیش‌های نجومی به طور کامل در اختیار قوه قضائیه قرار نگرفته است و لذا ما نمی‌توانیم پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار