خبرهای داغ:
با حضور امام جمعه و فرماندهی سپاه ناحیه دامغان؛

دفتر پایگاه بسیج "شهید عباسپور" اداره برق دامغان افتتاح شد

دفتر پایگاه مقاومت بسیج "شهید عباسپور" مدیریت برق شهرستان دامغان در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۴۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در این مراسم با بیان اینکه همه ملت ما باید بسیجی باشند، اظهار داشت: بسیج یک تفکر خاص مختص به یک گروه و جناح خاص نیست، نظام، تفکر و انقلاب ما مدیون و نیازمند تفکر بسیجی است.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: حضور همیشگی و به موقع در تمامی صحنه‌ها و نهراسیدن از قدرت‌های پوشالی و مادی ویژگی‌هایی است که سبب شده امروز دشمن به دنبال نابودی این تفکر و نیروی مردمی از راه موازی سازی و رقیب آفرینی برای بسیج در کشور ما باشد.

وی با بیان اینکه نیروی الهی، خالص، غیور و شجاع بسیج در کنار ارتش و سپاه جنگ نابرابر هشت‌ساله را به نفع ملت ما به پایان رساند، افزود: امروز جامعه ما همچون همیشه نیازمند تفکر بسیجی است؛ تفکری که سربازان آن جانشان را برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب، سربلندی ملت و اقتدار کشور فدا می‌کنند و فرزند صالح مردم و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تأکید بر ضرورت تقویت بسیج و سپاه به عنوان لازمه اقتدار کشور خاطر‌نشان کرد: همکاری و همراهی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج باید تداوم و ارتقاء یابد همانا ایجاد فاصله بین مردم، بسیج، مساجد و روحانیت از اهداف و خواسته‌های کلیدی دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها