معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:

امروز زمان هوشیاری و بصیرت است

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در یادواره شهدای شهر کلوانق با اشاره به برجام، راهبرد دشمنان پس از امضا سند برجام را کاهش قدرت بازدارندگی کشور، حفظ و تشدید تحریم های ظالمانه، کاهش اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و اجرای طرح نفوذ دانست و تاکید کرد: امروز زمان هوشیاری و بصیرت است تا مبادا دشمن به هدف شوم خود دست یابد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۶۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمد زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوران دفاع مقدس، یادآوری کرد: دشمنان با محاسبات ظاهری خود فکر می کردند هفت روزه نظام جمهوری اسلامی را ساقط خواهند کرد ولی در مواجهه با ولایتمداری، درایت امام راحل، پشتیبانی و وحدت مردم نه تنها موفق به پیشروی نشدند بلکه خساراتهای زیادی نیز متحمل شدند.

وی با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این سال ها، از جوانان خواست: با تقویت روحیه بسیجی و انقلابی خود و با مسلح شدن به دانش روز، در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشته و دشمنان را بیش از گذشته ناامید کنند.

 

به همت حوزه مقاومت خاتم الانبیا زرنق، یادواره شهدای شهر کلوانق با حضور جمع زیادی از مردم، مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار