خبرهای داغ:
پایگاه بسیج شهید غلامرضا مصطفی لو با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۸۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
پایگاه بسیج شهید مصطفی لو در قم افتتاح شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پایگاه بسیج شهید غلامرضا مصطفی لو ظهر امروز طی مراسمی با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، احمد بیطرفان معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم، نصرالله بازوند مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قم و جمعی از مسئولان استانی در خانه کارگر شهر قم افتتاح شد.

در این مراسم، احمد امیرآبادی فراهانی با تأکید بر نقش مؤثر کارگران در پیشبرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگران در عرصه‌های مختلف من‌جمله هشت سال دفاع مقدس تلاش بسیاری هم در پشت جبهه و هم در خطوط مقدم جنگ با دشمن بعثی داشتند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدای قشر کارگر هشت سال جنگ تحمیلی افزود: شهیدانی همچون شهید برونسی الگوی کاملی برای کارگران بودند چرا که این افراد تنها برای خدا کار انجام می‌دادند و در موقعیت‌های سخت با تأسی به ائمه (ع) از مشکلات عبور می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ است که به همه تعلق دارد، خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست و تمام کسانی که ولایی هستند بسیجی بوده و عملکرد این نهاد در همه عرصه‌ها برای همگان مشخص است.

احمد بیطرفان بابیان اینکه تشکیل پایگاه بسیج کارگری با فرمان حضرت امام بوده گفت: انجام کارهای بزرگ در کشور همراه با روحیه بسیجی است و اقشار مختلف این نهاد مقدس باید از یکدیگر کمک بگیرند تا امور به‌خوبی پوشش داده شود.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به بازتاب فرهنگ بسیج در جهان خاطرنشان کرد: امام راحل با تأکید بر صدور انقلاب اسلامی معتقد بودند که این کار با تفکر بسیجی ممکن خواهد بود.

در ابتدای مراسم، اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه مقاومت بسیج کارگری در خانه کارگر قم گفت: پایگاه شهید مصطفی لو تحت نظر مقاومت بسیج کارگری شهید برونسی است که هر دو این شهید بزرگوار از شهدای کارگر ما بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها