مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان:

اعزام تیم پزشکی و دندانپزشکی به منطقه محروم الیگودرز+ تصاویر

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت:تیم‌ پزشکی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم و سخت گذر «دست گرد» الیگودرز اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۳۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو  با خبرنگارخبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج هفتم آذرماه با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز و مؤسسه تأمین درمان بسیجیان، تیم پزشکی و دندانپزشکی به منطقه محروم و سخت گذر «دست گرد» از توابع شهرستان الیگودرز اعزام شد.‎
وی افزود: پزشک، ماما، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها و یک اکیپ دندانپزشکی همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز برای ارائه خدمات به مردم منطقه، این تیم را همراهی کردند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به ارائه ویزیت و داروی رایگان در این اعزام، عنوان کرد: با مستقر شدن اکیپ دندانپزشکی در منطقه، خدماتی از قبیل کشیدن، ترمیم و پر کردن دندان به‌صورت رایگان ارائه شد.‎
شمس بیرانوند، خاطرنشان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه خدمت  مامایی ارائه دادند.
وی بیان کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی طرح پزشکان معتهد به مدارس  باهدف برنامه‌ آموزش بهداشت دهان و دندان، تغذیه سالم، بهداشت فردی به دانش‌آموزان این منطقه اجرا شد و بسته‌های فرهنگی بهداشتی به دانش آموزان اهداء شد.
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته با هماهنگی و مساعدت به‌صورت رایگان خدمات موردنظر را دریافت می‌کنند.
وی گفت:در چند اعزامی که از سال 95 تاکنون توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان انجام‌شده، پزشکان با مشاهده اوج محرومیتی این منطقه و نداشتن امکانات بهداشتی درمانی، خود برای اعزام پیش‌قدم می‌شوند و برای معاینه و درمان ‏رایگان مردم این مناطق کمر همت می‌بندند‎.
ارسال نظرات