خبرهای داغ:
همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اجتماع اقشار گوناگون بسیج با نام «مدافعان حرم» در مجتمع فرهنگی 9 دی، کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۵۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج :طی آیینی همزمان با سالروز تشکیل نهاد انقلابی و راهبردی و خدمت گزار بسیج مستضعفین، با نامواره ««مدافعان حرم» اجتماع بسیجیان شهرستان دارالقرآن اسفراین به میزبانی مجتمع فرهنگی 9 دی در کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت و پاسداشت بسیج مستضعفین، با اشاره به کارکردهای فاخر بسیج، گفت: امروز باید همگان از آحاد مردم، اقشار گوناگون، مسئولان، مدیران، متولیان و همه جریان ها، گروه ها و احزاب پیش قراول و پیشتاز و پیشگام تبیین شاخصه های بسیج از منظر مقام معظم رهبری باشند.

«علی اصغر یحیی آبادی» با بازخوانی جایگاه بسیج و بسیجی از منظر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، افزود: اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، تمجیدی  حق از نهاد انقلابی بسیجاست.

وی با اشاره به ماموریت و رسالت بسیجیان در عرصه های گوناگون انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد: شعار «بسیج؛ انقلابی و خدمت گزار» تبیین و تفسیر کارنامه موفق بسیج در 38 سال گذشته است که باید بیش از پیش گسترش، اشاعه و ترویج یابد.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه بسیج تا همیشه انقلابی و خدمت گزار خواهند بود، گفت: سازندگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی مهم ترین ترین رسالت های بسیج است.

سرهنگ دوم پاسدار «مهدی الهی راد» با اشاره به ماموریت بسیج در اردوهای جهادی، طرح های هجرت و ...، افزود: امروز همه اقشار جامعه ملبس به لباس فاخر و پرافتخار بسیجی هستند که می توانند در عرصه خدمت گزاری و انقلابی گری پیشگام و پیشتاز باشند.

وی با اشاره به اینکه اسفراین بیش از 52 هزار بسیجی دارد، افزود: بسیج مجالی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و فرصتی برای حفظ دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین بصیرت، انقلابی گری، خدمت گزاری و ولایت مداری را از کلیدی ترین شاخصه های یک بسیجی توصیف کرد و افزود: هفته بسیج یک فرصت و مجال دیگر برای تجدید بیعت با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است.

طی این آیین، از پدر شهید مدافع حرم «محمد ابراهیم توفیقیان» تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها