خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آیین های انس با قرآن کریم با حضور بسیج جامعه زنان در پایگاه مقاومت بسیج نجمه خاتون(س) و صاحب الزمان(عج) آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۱۵۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج :معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آیین های انس با قرآن کریم با حضور بسیج جامعه زنان در پایگاه مقاومت  بسیج نجمه خاتون(س) و صاحب الزمان(عج) آغاز شد.

«مجتبی رضاپور» با اشاره به اینکه بیش از 20 عنوان برنامه محلی و بومی با رویکرد قرآنی در رده های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد، افزود: مسجد شهدای گمنام شهرک فرهنگیان و جانبازان میزبان قاریان برجسته شهرستان بود، کرسی تلاوت در مسجد ولیعصر (عج) برگزار شد و مسجد انصارالحسین (ع) میزبان گردهمایی مداحان، ذاکران و شاعران اهل بیت با محور انس با  ترنم وحی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان اسفراین با اشاره به تداوم برنامه های طرح ترنم وحی در مساجد و محلات خاطر نشان کرد:  نشست های رقابت در حفظ جز سی قرآن کریم یکی دیگر از برنامه های قرآنی اقشار بسیج، جامعه زنان و مساجد و محلات ذر طرح ترنم وحی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها