خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم:
معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت به دلیل داشتن روحیه بسیجی است که این روحیه از ایران شروع شده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۰۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
پیروزی‌های جبهه مقاومت به دلیل داشتن روحیه بسیجی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهید مصطفی لو که در خانه کارگر قم برگزار شد، با اشاره به تشکیل پایگاه‌های بسیج کارگری پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج کارگری از پایگاه‌هایی بودند که پس از فرمان امام خمینی(ره) در کشور تشکیل شدند.

وی ادامه داد: اگر کارهای بزرگی در کشور انجام شود، با روحیه بسیجی است، یکی از مهم‌ترین بحث‌ها در زمان کنونی که رهبر معظم انقلاب هم روی آن تاکید دارند، بحث اقتصاد مقاومتی است که این بحث به کارگران هم بر می‌گردد.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: رهبر معظم انقلاب اخیرا در خصوص بسیج صحبت‌هایی را داشتند و بر روی نقش بخش اقشار تاکید کردند، باید قشرهای مختلف بسیج از یکدیگر کمک بگیرند و این قشرها کارهای همدیگر را پوشش بدهند، این اقدام موجب رشد و شکوفایی اقشار مختلف بسیج می‌شود و آن‌ها می‌توانند که در حوزه فعالیت خودشان در جامعه موثر باشند.

بیطرفان در خصوص بازتاب فرهنگ بسیج در جهان گفت: امام خمینی(ره) بحث صدور انقلاب اسلامی را مطرح کردند که این کار با تفکر بسیجی ممکن شد و اکنون بسیج جهانی شده است، البته کار بسیج تنها در حوزه نظامی نیست و این نهاد در عرصه‌های مختلف وارد شده است.

وی ادامه داد: بسیجیان تفکر مقاومت و شهادت طلبی را به مردم کشورهای دیگر انتقال دادند، اکنون هم شاهد آزادی مناطق زیادی در شهرهای حلب و موصل هستیم، آزادی این مناطق نشانه شکست جبهه استکبار در کشورهای عراق و سوریه است.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: پیروزی‌های جبهه مقاومت به دلیل داشتن روحیه بسیجی است که این روحیه از ایران شروع شده و روحیه بسیجی از کشورمان به کشورهای دیگر جهان رفته است.

بیطرفان با اشاره به ایجاد پایگاه بسیج کارگری در خانه کارگر قم اظهار کرد: امیدواریم که شاهد فعالیت گسترده این پایگاه در آینده نزدیک باشیم تا چندین هزار نفر از کارگران استان عضو این پایگاه بسیج شوند، مسؤولین هم باید از این پایگاه بسیج پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات