سردار باقر زاده:

میزان صداقتها و خباثت ها رادر جنگ فهمیدیم/ آل سعود ملعون و آمریکای مزدور را درجنگ هشت سال دفاع مقدس شناختیم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه میزان صداقتها و خباثت ها رادر جنگ فهمیدیم، اظهار کرد: دشمنانمان از جمله آل سعود ملعون، آمریکای مزدور و کشورهای غربی اروپایی و غیره را در جنگ هشت سال دفاع مقدس شناختیم .
کد خبر: ۸۷۸۵۲۳۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تدفین شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در بندر فارور با بیان اینکه امروز این مردم وفادار برای تکریم از شهدا در این مراسم حضور دارند، گفت: مردم شما را نماینده جبهه حق می داند شهید نماینده جبهه حق است شما صداقت را ددر جبه ای جنگ اثبات کردید.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در جنگ حقیقتها و میزان صداقت ها مشخص می شود، اظهار کرد: در جنگ دشمنانمان را شناختیم آل سعود ملعون را و کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس را جدیدا نشناختیم آمریکای مزدور و کشورهای غربی اروپایی و غیره را در جنگ شناختیم .

 

سردار باقر زاده تصریح کرد: در جنگ فهمیدیم که چه کسانی دوستان ما هستند  ما این ملت پا برهنه ها را که الان دوستانمان هستند را در جنگ شناختیم و میزان صداقتها و خباثت ها رادر جنگ فهمیدیم البته یک ملتی که استقلال و آزادی را بخواهد همچنان پاسداری کند باید با فرمول شهادت کارش را ادامه دهد.

 

 

وی افزود: امروز جزیره فارور یک پایگاهی برای رزمندکان اسلام است و به تعبیر خود خط مقدمی است که مزین شده به رزم آوران و جنگاورانی که خود از خط مقدم برگشته اند و باز هم آمدند  و در خط مقدم سنگر گرفته اند تا روح شهادت و شهادت طلبی همچنان در رزمندگان ما حاکم باشد و چون خون در رگهای شما عزیزان جاری باشد.

 

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: حرف مقام معظم رهبری(مد ظلع العالی) این است که تکریم شهیدان به این است که این ملت در برابر بیگانگان سرخم نکنند یعنی خط عزت، عزت یعنی نفوذناپذیری نه در برابر تهدید دشمن و نه تسلیم. وسوسه نشویم اگر این ملت ایستادگی کردند و در مقابل دشمن ایستادگی اش را به نحو احسن انجام داد آن تکریم واقعی شهداست و این میسر نیست مگر از همان راهی که این افتخارات بدست آمده و آن روح ایمانی و اخلاصی است که در ملت عزیز ما و در وفاداران اسلام و انقلاب وجود دارد.

 

سردار باقر زاده تاکید کرد:  پیروزی در صحنه نبرد در دنیا اینگونه تعریف شده است  همه پیروزی ها متوقف است از نگاه مکاتب غربی و شرقی در حوزه نظامی می گویند باید رابطه نیروی خودی و دشمن رابطه سه به یک باشد یعنی همه جا برتری شما سه به یک باشد امکانات باید باشد اما نکته مهم این است که خدای متعال ناصر است.

 

وی ادامه داد: ناصر همیشه در مقابل دشمن است اما جایی که خداوند در مقابل دشمن کمک کند ناصر است چیزی که دشمنان ما پی نبرده اند و نخواهند برد چون جایگاهش در در دل مومنان و اعتقادات است چیزی که عقده و گره خورده است و درون قلبهای ماست که آن باور داشتن به اینکه خدای متعال مرا یاری می دهد که در جنگ در دفاع مقدس بارها تجربه کردیم.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دشمنان قدرت را در تجهیزات مادی دیدند چون تکیه بر عوامل مادی است چنان خوفی در دل آنان ایجاد می کنیم که با داشتن تجهیزات برتر دست و دلشان بکار نمی افتد و نمی تواند از همین تجهیزات استفاده کند و اینجاست که دشمن در برابر شما خائف است از حرکتی که می خواهید انجام دهید که به واسطه اعتقاد، همت، ِاری و نصرت خداوند است.

 

سردار باقرزاده خاطرشنان کرد: عنصر سوم و عنصر برتر در کنار نفرات و تجهیزات  روحیه است و روحیه یعنی روحیه ایمانی یعنی چیزی که مرا در برابر دشمن من را یاری می دهد و من این را باور دارم چرا که من در جبهه حق هستم و خداوند مدافع جبهه حق است و شهدا نمایندگان این جبهه حق اند و آمده اند این درسها را یک بار دیگر به ما بدهند.
ارسال نظرات