امام جمعه املش گفت: دانش آموزان با خوب درس خواندن و خوب عمل کردن به دستورات دین اسلام، در آینده انسان های خوشبخت و سعادتمندی می شوند.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۳۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از املش، حجةالاسلام والمسلمین محمد صفری امام جمعه املش در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی این شهرستان که در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) در دبستان دخترانه شهید پاهکیده با حضور دانش آموزان و معلمان این مدرسه و جمعی از اولیاء برگزار شد؛ گفت: برگزاری مراسم یادواره برای شهدا یک کار بزرگ معنوی است.

امام جمعه املش گفت: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا در واقع برای پاسداشت ایثارگری ها و جانفشانی شهدایی است که از خود گذشتند تا کشور امنیت داشته باشد و ما راحت زندگی کنیم. شهدا فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای دیگران را به ما هدیه کردند و ارمغان آوردند.

امام جمعه املش گفت: دانش آموزان می توانند با خوب درس خواندن و خوب عمل کردن به دستورات دین اسلام کاری کنند که هم دشمنان ما مأیوس و ناامید شوند و هم شهدا را خوشحال کنند و هم پدران و مادران و معلمان خویش را راضی کنند و با این کار در آینده انسان های خوشبخت و سعادتمندی می شوند.

امام جمعه املش گفت: همه باید تلاش کنیم که ایمان ما قوی تر شود در برابر وسوسه های شیطان فریب نخوریم و گمراه نشویم و در کارهای خوب زندگی از یکدیگر سبقت بگیریم و بدانیم که رقابت همراه با رفاقت باعث رشد و پیشرفت ما در زندگی می شود.

امام جمعه املش گفت: داشتن یک برنامه خوب، رعایت نظم و انضباط و مسائل بهداشت و پیروی کردن از قانون در جامعه هم برای موفقیت هر کس از جمله دانش آموزان نیاز است و دانش آموزان ما باید تلاش کنند آداب زندگی را خوب یاد بگیرند و خوب تربیت شوند تا بتوانند خوب و راحت زندگی کنند.

امام جمعه املش گفت: شهدای ما که خیلی ها دانش آموز و معلم هستند همگی انسان های مهم و مفید و موفق بودند که برای تحقق آرمان های الهی و انسانی درس و مدرسه را رها کردند و برای مقابله با تهاجم دشمن به جبهه ها رفتند و در راه خدا شهید شدند.

شهرستان املش 36 شهید دانش آموز و 5 شهید فرهنگی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات