خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: مردم استان به خوبی از فعالیت‌های این سازمان استقبال کردند.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
استقبال مطلوب مردم استان قم از فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین فرهادی با اشاره به نقش بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بهترین جایگاه را برای گام برداشتن در این بحث دارد، بخشی از بحث اقتصاد مقاومتی بر دوش مردم و بخشی بر دوش دولت است.

وی ادامه داد: دولت باید بیش از پیش در بحث اقتصاد مقاومتی پای کار بیاید و جلوی ورود کالای قاچاق به کشور و عرضه آن را بگیرد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: مردم استان به خوبی از فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی استقبال کردند، البته با توجه به اینکه جمعیت روستایی در استان قم کم است، برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در روستاها در این استان تا حدودی کمتر بوده است، ولی کارگاه‌های خوبی با مشارکت این سازمان در استان قم ایجاد شد.

فرهادی با اشاره کم بودن جمعیت روستایی استان قم گفت: این استان کمترین درصد جمعیت روستایی را در کشور دارد.

وی ادامه داد: مردم اگر بدانند که بحث اقتصاد مقاومتی دستور ولی‌فقیه است، پای کار می‌آیند، سازمان بسیج سازندگی مردم را به خصوص در روستاها به ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی تشویق می‌کند و شاهد استقبال مردم از دعوت بسیج هستیم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی هم به مشارکت مردم و هم به مشارکت دولت نیازمند هستیم، مردم پای کار هستند و از دستگاه‌های دولتی در استان می‌خواهم که قوانین را برای تولیدکنندگان تسهیل کنند.

فرهادی با اشاره به سخت‌گیری در ارائه مجوز به واحدهای تولیدی در استان قم اظهار کرد: براساس اعلام مرکز آمار این استان رتبه 27 را در زمینه تسهیل ارائه مجوز به واحدهای تولیدی دارد و این نشان از سختگیری در زمینه ارائه مجوز به تولیدکنندگان در استان قم دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سخت‌گیری در زمینه ارائه مجوز به واحدهای تولیدی در استان قم مانع از ورود مردم به این عرصه می‌شود و برخی از تولیدکنندگان هم با دیدن این موانع برای ادامه کار دلسرد می‌شوند، اگر در استان قم هم مانند استان‌های دیگر در ارائه مجوز تولید تسهیل ایجاد می‌شد، کارگاه‌های بیشتری را می توانستیم در استان راه اندازی کنیم.
ارسال نظرات