خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خبر داد
مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: این سازمان 1000 حلقه صالحین را در پایگاه‌های بسیج خواهران در استان تشکیل داده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۴۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
فعالیت 1000 حلقه صالحین بسیج جامعه زنان در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه زنان در استان اظهار کرد: این سازمان برنامه‌هایی همچون اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی و نشست‌های روشنگری را برای خواهران بسیجی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در سطح استان قم 150 پایگاه بسیج خواهران وجود دارد، این پایگاه‌ها در شهر قم و بخش‌ها و روستاهای اطراف این شهر قرار دارند و بسیجیان خواهر در بسیج اقشار همچون بسیج دانش آموزی و بسیج دانشجویی هم فعال هستند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم افزود: در بسیج‌های تخصصی همچون بسیج پزشکی و بسیج مهندسین هم کانون‌های بسیجیان خواهر وجود دارد، خواهران بسیجی در ادارات استان قم هم فعال هستند.

حیدری با اشاره به حلقه‌های صالحین سازمان بسیج جامعه زنان استان قم اظهار کرد: این سازمان هزار حلقه صالحین در پایگاه‌های بسیج خواهران تشکل داده و در این حلقه‌ها برنامه‌های معرفتی، بصیرتی و مهارتی برگزار می شود و حلقه‌های صالحین توسط سرگروه‌هایی اداره می‌شود.

وی ادامه داد: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین معمولا تحصیلات حوزوی و دانشگاهی دارند و این افراد قبلا مورد مصاحبه و ارزیابی قرار گرفتند. خود سرگروه‌های حلقه صالحین هم در داخل حلقه‌های سرگروه‌ها ساماندهی شدند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم افزود: در پایگاه‌های بسیج خواهران استان نظرات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوعات مختلف بررسی و تبیین می‌شود و بانوان علاقه مند می‌توانند با عضویت در بسیج جامعه زنان استان قم از این نظرات استفاده کنند.

حیدری با اشاره به حضور بسیجیان در فضای مجازی اظهار کرد: برنامه‌هایی را برای بسیجیان در فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی که آن‌ها در آن حضور دارند، برگزار کردیم تا بسیجیان با آسیب‌هایی که در این فضاها وجود دارد، آشنا شوند.

وی ادامه داد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بزرگی داشتند و بسیج جامعه زنان را می‌توان به عنوان موتور محرکه برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان در کشور پس از پیروزی انقلاب معرفی کرد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور حضور پیدا کردند و در راهپیمایی باشکوه پیاده روی اربعین هم شاهد حضور گسترده بانوان بودیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها