فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام در بخش بندزرک گفت: لقب شهدای گمنام مدال افتخار،عزت و قهرمانی ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۸۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،سردار رضا ترابی با حضور در مراسم با شکوه تشیع وتدفین شهدای گمنام بخش بندزرک در شهرستان میناب بیان داشت: تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس پاسداشت رشادت های شهدایی است که برای دفاع از کشور از جان خود مایه گذاشتند تا افتخار و عزت برای مردم ایران به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان شهدا را از افتخارات کشور ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: شهدای هفده و هجده ساله که بر دوش مردمان بخش بندرزک حمل می شود هرگز گمنام نبوده اند بلکه نام گمنامی سند افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: رزمندگان اسلام با دست‌خالی و با سلاح ایمان و تبعیت از ولی‌فقیه به جنگ نابرابر با رژیم تا بن دندان مسلح صدام ملعون رفتند و به فضل خدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد، شهدا هرگز بی نام نشان نبوده اند گمنامی مدال افتخار،عزت و قهرمانی ملت ایران است.

سردار ترابی تاکید کرد: جوانان غیور این مرزوبوم در طول دوران دفاع مقدس ثابت کردند که هیچ ظلمی را از طرف هیچ دولت مستکبری برنمی‌تابند و تا آخرین قطره خون از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات