خبرهای داغ:
باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم سه نقطه و ایستگاه را ویژه انتقال تماشاگران علاقه‌مند به تماشای بازی‌ صبای قم با استقلال تهران پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۲۹۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
پیش‌بینی 3 ایستگاه برای انتقال تماشاگران بازی صبا و استقلال به ورزشگاه یادگار امام قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از دوازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس عصر روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

داور این دیدار سیدمهدی سیدعلی است که راس ساعت 16:20 دقیقه عصر پنجشنبه سوت آغاز این دیدار را در ورزشگاه یادگار امام قم به صدا در خواهد آورد تا یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر در قم به انجام برسد.

این مسابقه هفتمین دیدار خانگی تیم فوتبال صبای قم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و مسؤولان صبا قصد دارند با پیش‌بینی تسهیلات برای انتقال تماشاگران قمی به ورزشگاه یادگار امام قم، از حضور حداکثری قمی‌ها در ورزشگاه برای تشویق و حمایت تیم صبا بهره ببرند.

برای همین منظور سه ایستگاه برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام قم در روز پنجشنبه یازدهم آذر ماه پیش‌بینی شده و این ایستگاه‌ها مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در خیابان بلوار امین، میدان پلیس در خیابان شهید دل‌آذر و میدان توحید در منطقه نیروگاه قم هستند.

اتوبوس‌های پیش‌بینی شده برای انتقال تماشاگران دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران به ورزشگاه یادگار امام از ساعت 14 تا حدود 15:30 دقیقه برای جابجایی علاقمندان به فوتبال آماده خواهند بود تا صبا در این دیدار از حمایت ویژه تماشاگران خودی برخوردار باشد.

تیم فوتبال صبای قم در 6 بازی خانگی قبل به ترتیب برابر تیم‌های صنعت نفت‌ آبادان، ماشین‌سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی رسیده و تنها برد خانگی خود را نیز در هفته هفتم برابر تیم فوتبال سایپا تهران با گل غلامرضا عنایتی کسب کرده است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی که امید زیادی دارند در دیدار خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با حمایت هواداران خودی و تماشاگران قمی از سد تیم بالای جدولی استقلال تهران عبور کنند، در آخرین بازی خانگی در هفته دهم با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم پدیده خراسان شده‌اند.

هم اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم با کسب یک برد، 6 تساوی و چهار باخت از 11 مسابقه 9 امتیازی است و در مکان چهاردهم جام خلیج‌فارس جای گرفته است اما تیم استقلال تهران 6 امتیاز بیشتر از صبا اندوخته و در مکان پنجم جدول رده‌بندی جای دارد.

آخرین بار دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از هفته سی‌ام و پایانی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه یادگار امام قم با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها