فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

خانواده‌های شهدا و ایثارگران یادگاران دفاع مقدس هستند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند باید ارزش‌های متعلق به دفاع مقدس که در خانواده شهدا متجلی است را استخراج و به نسل جوان انتقال دهیم.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۰۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه با جمعی از خانواده شهدا دیدار کردند.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری با تاکید بر اینکه شهدا ارزشمندترین دارایی خود را نثار صیانت از انقلاب اسلامی کردند، گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه‌های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم خانواده شهدای در پیچ خم تاریک جامعه گم شوند، گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند باید ارزش‌های متعلق به دفاع مقدس که در خانواده شهدا متجلی است را استخراج و به نسل جوان انتقال دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زندگی به سبک شهدا بندگی در راه خداست‌ باید از زندگی مجاهدین اسلام الگوبرداری کنیم و حق را از باطل تشخیص داده و راه درست بندگی را بیابیم‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار