به همت دانش آموزان و فرهنگیان واحد نمونه شهید عباد عسکری برگزار شد؛
همزمان با ايام سوگواري رحلت جانسوز نبي مکرم اسلام (ص) و دو فرزندش امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) مجلس عزاداري به همت دانش آموزان شيعه واهل سنت تربت جام در واحد مقاومت نمونه شهيد عباد عسگري اين شهرستان با شکوه خاصي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۲۷
|
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در اين محفل معنوي پس از تلاوت آيات وحي، مداحي و نوحه سرايي توسط دانش آموزان سپس مسئول تعليم و تربيت سپاه تربت جام با تشکر و قدرداني از همت خدا پسندانه دانش آموزان در برپايي اقامه عزا با اشاره به سيره عملي پيامبر رحمت گفت: دانش آموزان اگر بخواهند پيشرفت کند بايد الگو داشته باشد همه بايد از رفتار، گفتار، اخلاق، معاشرت، روش و منش پيامبر(ص) الگو بگيريم.

حجت الاسلام علی اکبر رباني افزود: با برنامه ريزي و نظم در امور زندگي موفقيت ها حاصل مي شود و عبادت خداوند، رسيدگي به امور زندگي و جامعه ، تحصيل و کسب علم و تفکر کردن از جمله برنامه هاي روز مره باشد.

وي اضافه کرد: امروز به کوري چشم دشمنان اسلام در قلب آمريکا و اروپا اسلام ترويج مي شود و مردم به کتاب انسان ساز قرآن کريم روي آوردند.

در ادامه مراسم عزا داري مدير مدرسه شهيد عباد عسگري با اشاره به برگزاري مجالس عزا داري گفت: برگزاري مجالس عزاداري پيامبر و اهل بيت دو وجه ظاهري و محتوايي دارد.

خدابنده افزود: در اين مجالس بايد محتوا و باطن سيره عملي نبوي و علوي را بررسي کنيم که چگونه در زندگي ها پياده و عمل کنيم.

وي ادامه داد: رفتار ما بايد با زندگي پيامبر و ائمه اطهار (ع) شباهت داشته باشد و کسي موفق خواهد شد که زندگي آن عزيزان را سرلوحه خودش قرار دهد.

وي تصريح کرد: همه بايد محتواي زندگي پيامبر رحمت و امامان را در زندگي به صورت عمل بياموزيم و رعايت کنيم.

در پايان مراسم پس از اقامه نماز ظهر و عصر از حضور همه دانش آموزان و ديگر شرکت کنندگان به صرف ناهار پذيرايي بعمل آمد.

گفتنی است؛ همزمان با ايام سوگواري رحلت جانسوز نبي مکرم اسلام (ص) و دو فرزندش امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) مجلس عزاداري به همت دانش آموزان شيعه واهل سنت تربت جام با حضور مسئولان اجرايي ، علما  و اولياء دانش آموزان در واحد مقاومت نمونه شهيد عباد عسگري اين شهرستان با شکوه خاصي برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها