فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادمان تنها شهید روستای چاکری، اصلی ترین حربه دشمن را نفوذ فکری و سیاسی عنوان کرد و گفت: دشمنان با نفوذ فکری و سیاسی، تغییر در باورها و رفتارهای انقلابی مردم و مسئولان را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۵۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، شب گذشته یادمان تنها شهید روستای چاکری(شهید افخمی) و شهدای گمنام با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و خیل عظیم مردم ولایتمدار روستای چاکری در مسجد ابوالفضل (ع) این روستا برگزارشد.

سرهنگ آزادی نژاد در این یادمان طی سخنانی شرایط کنونی انقلاب را بسیار پیچیده و حساس خواند و افزود: حضور بسیجیان در صحنه این شرایط حساس و پیچیده را با بصیرتی که دارند تجزیه و تحلیل می کنند و مسیر انقلاب را در جهت اصلی به جلو خواهند برد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین حربه دشمن نفوذ فکری و سیاسی است گفت: دشمنان با نفوذ فکری و سیاسی، تغییردر باورها و رفتارهای انقلابی مردم و مسئولان را هدف قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: در این اوضاع حضرت امام خامنه ای از یکسال پیش تاکنون در سخنرانی های مختلف خود گفتمان انقلابی گری را بعنوان اصلی ترین راهبرد مقابله با آفات و چالش ها های نظام اسلامی مطرح کردند.

وی ادامه داد: در حقیقت امام خامنه ای از طریق دعوت به تبیین و شفاف سازی مرزهای انقلاب، بدنبال حراست از این مرزها در مقابل نفوذ نرم دشمنان هستند.

سرهنگ آزادی نژاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی، حاصل عزم،ایمان و نیروی انقلابی مردم ایران است که حول ولایت امام راحل بسیج شدند و رژیم2500 ساله ستمشاهی را در هم پیچیدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل دادند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی برای دوام و بقای خود و دستیابی به اهداف والای انقلاب به نیروی انقلابی که روحیه جهادی داشته باشد نیازمند است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان به علت شناختی که ازاین حقیقت بدست آوردند دائما در تلاشند تا این نظام را از محتوای اسلامی و انقلابی خود تهی کنند گفت:دشمنان به همین دلیل برنامه ریزی همه جانبه ای برای تغییر محتوا،رفتار و افکار انقلابی مسئولان و مردم ولو به حفظ جمهوری اسلامی می کنند.

آزادی نژاد اذعان داشت: امروز وظیفه ما بسیجیان و مردم همیشه درصحنه احیاء و حفظ تفکر و جهت گیری انقلابی، شرط دستیابی به شعارها و آرمانهایی است که امام (ره) و امت در طول نهضت برای تحقق آن مبارزه کردند و با حفظ این روحیه است که می توان از مشکلات و موانع موجود در کشور عبور کرد و به پیشرفت روز افزون ایران اسلامی سرعت بخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم همچنین دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی و نفوذ چشمگیر آن در منطقه را ناشی از روحیه و عملکرد انقلابی دانست وافزود: نباید فراموش کرد که کنار گذاشتن دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی ، فرجامی جزء بلعیده شدن در هاضمه استکبار جهانی نخواهد داشت.

سرهنگ آزادی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: فقط هویت انقلابی مردم و مسئولان، عامل اصلی قدرت و اقتدار ملی ضامن ایستادگی ملت ایران در برابردشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و مصونیت بخش کشور از تعرض قدرت های استکباری است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه ارزش ها و معارف اسلامی، حرکت دائمی به سمت آرمان های عالی و تغییر ناپذیر خود دارد آرمان های حضرت امام نیز در این مسیر است پس ما در این مسیر قدم برمیداریم و یک اصل اصلی اسلام که « ایمان بالله و کفر به طاغوت» می باشد اعتقاد داریم و این اصل را مبانی اصیل انقلابی گری می دانیم.

آزادی نژاد در پایان با بیان اینکه ما حرفمان را با قدرت به دشمنان خارجی و داخلی می زنیم و به این اصل اعتقاد راسخ داریم افزود:عصبانیت قدرت های مادی عالم از امام و امت ایران اسلامی هم به همین اصل بر می گردد و فشارها و تحریم های دشمنان ناشی از هراسی است که انقلاب به واسطه ظلم ستیزی و نفی همیشگی استکبار در دل آنها ایجاد کرده است.

گفتنی است: سخنرانی حجت الاسلام جعفری در وصف امام رضا(ع)، خاطره گویی غلامحسین عطایی همرزم شهید افخمی، مداحی و سینه زنی و توزیع شام از طرف خانواده شهید افخمی از برنامه های این یادمان بود.

ارسال نظرات