دشمنان اسلام امروزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای نسل سوم انقلاب برنامه دارند و می خواهند آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب را از نظر جوانان بی ارزش جلوه دهند.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۶۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان مراسم یادواره شهدای آبروی کوچه ها و افتخار محله ضمن تسلیت سالروز ۲۸ صفر خدمت ملت شریف ایران اسلامی، گفت: با کمی تأمل در وصیتنامه شهدا خواهیم فهمید که شهدا به حفظ انقلاب و امام تأکید فراوان داشته اند بنابراین احترام به خانواده معظم شهدا احترام به خود شهداست.

سید رضا حسینی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس عملیات کربلای ۵ پیچیده ترین و سخت ترین عملیات از لحاظ تاکتیک بود که این عملیات ۱۶ روز بعد از عملیات کربلای ۴ شروع شد که باید رزمندگان در این عملیات از آب عبور کرده و در خشکی عملیات انجام می دادند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم آبروی کوچه و افتخار محله اظهار داشت: شهدا به اجرا و تصویر نیازی ندارند عظمت و جانفشانی آنها موجب ایجاد چنین برنامه هایی شده است بنابراین این ما هستیم که به شفاعت آنها نیازمندیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان تصریح کرد: شهید ذکرعلی بهرامی یکی از شهدای گرانقدر شهرستان طارم است که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده است که امروز با افتخار برای ایشان در سطح شهرستان طارم مراسم برگزار شده است.

حسینی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: دشمنان اسلام امروزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای نسل سوم انقلاب برنامه دارند و می خواهند آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب را از نظر جوانان بی ارزش جلوه دهند بنابراین باید بیشتر هوشیار بوده و با بصیرت دشمنان اسلام را در رسیدن به برنامه های شومشان ناکام گذاشت.

گفتنی است، مراسم یادواره شهدای آبروی کوچه ها و افتخار محله بیاد شهید بسیجی ذکرعلی بهرامی با همت سپاه ناحیه طارم و با حضور جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان و هیئت همراه ، خانواده محترم شهدا، بسیجیان، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات