خبرهای داغ:
سردار شریف گفت:مقاومت مردم در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و یمن محصول الهام‎بخش فرهنگ اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۵۳۷۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رمضان شریف چهارشنبه‌شب در یادواره شهدای سنگدوین که در راستای برگزاری نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به برکت خون شهدا، آینده از آن امت اسلامی است، کسی نباید در آن شک کند، همه کسانی که به پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس شک کردند به این نتیجه رسیدند که ایران قدرتی بزرگ به پشتوانه فرهنگ اسلامی و بسیج مردمی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه از متن مردم به وجود آمده است، تصریح کرد: در زمان جنگ، پشتوانه مردمی در قالب بسیج به سپاه قدرت داد، صبر، استقامت و اعتماد مردم به بسیج و سپاه باعث شده که مقام معظم رهبری صریحاً اعلام می‎کنند که از دشمن هیچ هراسی نداریم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی از برخی مشکلات داخلی نگرانی دارد، اضافه کرد: چرا باید مشکلات در کشوری که مسیر پیشرفت را طی می‎کند وجود داشته باشد، فقر و بیکاری و فساد باید از جامعه اسلامی برچیده شود.

سردار شریف بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید و تشریح کرد: در راستای اجرای عدالت، رفع فقر و بیکاری همچنین مبارزه با معضل اجتماعی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی به وصیت‎نامه یک شهید 18 ساله که دارای پیام معرفتی است اشاره کرد و افزود: من روحم را به خداوند متعال می‎سپارم، جسمم را به خاک می‎سپارم و راهم را به شما مردم؛ وصایای شهدا بر این تأکید دارند که پاسدار خوبی برای تداوم راه آنها باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‎های خصمانه جریان‎های استکباری تصریح کرد: بزرگترین درآمد ناشی از جنایت گروهک‌های تروریستی ـ تکفیری همچون داعش به نفع رژیم صهیونیستی تمام شده است، اگر به 5 سال قبل از درگیری‎های وحشتناک گروهک‎های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که افکار عمومی مسلمانان به سمت دشمن مشترک مسلمانان نشانه رفته بود.

سردار شریف تبیین کرد: بعد از پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه و حماس در جنگ 52 روزه مقابل ریم صهیونیستی همه نگاه‎ها معطوف به دشمن مشترک مسلمانان بود؛ همان که امام راحل فرمودند که رژیم صهیونیستی دشمن اصلی مسلمانان است و به کرات مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند که صهیونیست‎ها دشمن امت اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 سال پیش صهیونیست‎ها در بد مخمصه‎ای گرفتار شدند، عنوان کرد: شاید در طول 70 سالی که از تعرض سرزمین مسلمانان توسط صهیونیست‎ها می‎گذرد برای نخستین‎بار بود صهیونیست‎ها و حامیان بین‎المللی آنها در مخمصه‎ای گرفتار شده بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به نظریه‎پردازی هنری‎کیسینجر یکی از معروفترین و کهنه‎کارترین سیاستمداران آمریکایی بعد از جنگ 33 روزه، مطرح کرد: این سیاستمدار آمریکایی خطاب به رهبران و دولتمردان صهیونیستی اعلام کرد که چرا خودتان را باختید و چرا اینقدر می‎ترسید و وحشت دارید؟ ما هنوز نسخه‎هایی داریم که می‎تواند شما را مجدداً سراپا نگه دارد، سپس اشاره به گسل‎ها و مبادی تفرقه‎هایی که در جهان اسلام وجود دارد، می‎کند.

سردار شریف با تأکید بر اینکه آل‎سعود یکپارچه در خدمت سیاست‎های صهیونیست‌ها و آمریکا قرار دارد، اظهار کرد: آل‎سعود و طرفدارانش در منطقه شاید پنج سال پیش، یک حیا و شرمی از امت اسلامی داشتند؛ گرچه روابط‌شان را همه آگاهان نظامی و سیاسی می‎دانستند مبنی بر اینکه رازهای پشت‎پرده‎ای با صهیونیست‎ها در کار است، اما توجه انبوه افکار عمومی مسلمانان، مخالفت آنان با صهیونیست‌ها و حمایت مسلمانان از خط مقاومت در فلسطین و لبنان به آنها اجازه ظهور و بروز علنی روابط را نمی‎داد.

وی توضیح داد: با رفتاری که تروریست‎های دست‎ساز آمریکایی‎ها با حمایت جاهلانه آل‎سعود انجام دادند تمام درگیری‎ها را به جغرافیای کشورهای اسلامی کشاندند که این فاجعه بزرگی بود و محصول این فاجعه ناشی از نداشتن یک فقیه آگاه و جامع‎الشرایط بود که این رفتارهای جاهلانه را تشخیص بدهد.

به گفته سردار شریف؛ وضعیتی که دشمن در لیبی، سوریه و عراق به وجود آورد و هزاران زن و مردم بی‎گناه را به خاک و خون کشید، اوج وحشی‎گری خود را به نمایش گذاشت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هزاران شهید در سطح کشور از قومیت‎ها و نژادهای مختلف به فرمان امام امت برای پیروزی حق بر باطل پا به میدان گذاشتند، تأکید کرد: سال‎های متمادی از شهادت شهدای انقلاب اسلامی می‎گذرد؛ امروز ایران اسلامی و رهبر این کشور امام خامنه‎ای(مدظله‌العالی) به برکت خون شهیدان، محبوب قلوب میلیاردها انسان روی کره زمین است.

سردار شریف با تأکید بر اینکه ترفندهای دشمن با همه پیچیدگی‎ها به شکست انجامیده است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم در لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و یمن محصول الهام‎بخش فرهنگ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم فصل جدیدی در تداوم راه شهیدان هستند، به نگرانی عمیق صهیونیست‎ها از تشکیل بسیج مردمی در کشورهای اسلامی اشاره و تبیین کرد: این نگرانی، صهیونیست‎ها را به زمین خواهد زد و فلسطین با بسیج مردمی در کنار امت اسلامی آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها