فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل با حضور در منزل شهید محمدعلي برزگر با مادر این شهید بزرگوار در پارس آباد دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۰۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، سردار جليل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روز دوشنبه به همراه فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مركزي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و رئيس اداره بنياد شهيد و امور شهرستان پارس آباد با حضور در منزل شهید محمدعلي برزگر با مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده این شهید بزرگوار قرار گرفت.

سردار بابازاده در اين ديدار با قدرداني از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، گفت: همه مردم قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و اگر این ایثارگري ها و جانفشانی ها نبود کشور در امنيت و آسايش نبود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است كه امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیداني همچون برزگر باشیم.

گفتني است، شهید محمدعلی برزگر در سال 1362/12/4 در عملیات خیبر جزیره مجنون در 5 کیلومتری جاده العماره به بصره شهید شد و پیکر پاک اين شهيد بعد از 14 سال به میهن بازگشت.

اين شهيد بسيجي طي 9 ماه حضور در جبهه در دو عملیات والفجر 4 و خیبر حضور داشت و تنها شهید 13 ساله کشور در عملیات خیبر و شهرستان پارس آباد است.

 

ارسال نظرات