فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام البنین(س) شهرکرد، از برگزاری نشست سرگروه ها و مربیان پایگاه های خواهران با خانواده متربیان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۰۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سیده مریم علوی گفت: در این نشست، خواهر آمنه سرداری که به عنوان سخنران جلسه  بود، در مورد مسجد و اهمیت برگزاری حلقه های صالحین سخنانی را بیان کرد و گفت: وقتی کسی به مسجد می آید و در این حلقه ها شرکت می کند مطالب خوبی یاد می گیرد و حداقل این یادگیری آموزش قرآن است و مطابق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که می فرمایند: اگر کسی قرآن بخواند و فکر کند که اثری نداشته دچار وسوسه شیطان شده است. اما باید این را بدانیم که وقتی قرآن می خوانیم مطمئناً اثرش را در زندگی ما خواهد گذاشت.

وی، افزود: پیامبر اکرم(ص) دو متاع گرانبها را بین امت خویش به امانت گذاشت که براساس حدیث ثقلین قرآن و عترت است، پس مطالبی را که در مسجد ودر حلقه های صالحین به متربیان آموزش داده می شود بر گرفته از همین دو امانتی است که از جانب پیامبر فرستاده شده است.

سرداری افزود: ما باید سعی کنیم با شرکت دراین حلقه ها دین و ولایت را در کنار هم حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه و رهبری باشیم و باید این را باور داشته باشیم که خداوند پیامبران و امامان را برای هدایت ما فرستاده است و ما در قبال امام زمان خود وظیفه ای داریم وآن دعا کردن در حق ایشان است

لازم به ذکر است این نشست با قرائت دعای پرفیض توسل پایان پذیرفت.

ارسال نظرات