نگهداري گوشي در ازاي كمك 500 توماني به نفع انجمن حمايت زندانيان!

به تازگي جلوي دادگستري پارس آباد كانكسي مستقر شده كه هنگام مراجعه به دادگستري در ازاي نگهداري گوشي مبلغ 500 تومان به نفع انجمن حمايت زندانيان پارس آباد دريافت مي كند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۱۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، يكي از شهروندان پارس آبادي در اين باره مي گويد: به تازگي جلوي دادگستري شهرستان پارس آباد كانكسي مستقر شده كه هنگام مراجعه به دادگستري بايد گوشي را تحويل آن داده و در ازاي نگهداري آن هم بايد 500 تومان به نفع انجمن حمايت زندانيان پارس آباد پرداخت شود.

وي اظهار كرد: از آنجا كه بردن گوشي به دادگستري ممنوع بوده و در ورودي آن هم گوشي به امانت تحويل نمي گيرند، جلوي درب دادگستري بنري از سوي انجمن حمايت از زندانيان نصب شده كه در آن از مراجعه كنندگان خواسته شده كه اگر گوشي و ... داشته باشند تحويل كانكسي كه جلوي دادگستري مستقر شده، دهند.

اين شهروند پارس آبادي كه نخواست نامش فاش شود، ادامه داد: در مراجعه به اين كانكس آن چيزي كه من را به تعجب واداشت اين بود كه در هنگام مراجعه به اين كانكس بايد براي امانت گذاشتن گوشي حتما بايد مبلغ 500 تومان به عنوان كمك به انجمن حمايت زندانيان پارس آباد پرداخت كني كه اگر اين مبلغ رو پرداخت نكني فردي كه متصدي اين كار بوده گوشي را تحويل نمي گيرد.

وي تصريح كرد: در اين كانكس شاهد بودم كه زني موقع تحويل دادن گوشي خود پول به همراه نداشت و بخاطر همين گوشي اين خانم را تحويل نمي گرفتند كه با ديدن اين صحنه پول نگهداري گوشي اين خانم را پرداخت كردم.

در حالي كه بيش تر مراجعه كنندگان دادگستري اقشار آسيب پذير جامعه هستند چه لزومي دارد كه انجمن حمايت زندانيان پارس آباد در قبال نگهداري هر گوشي حتماً مبلغ 500 تومان به عنوان كمك به اين انجمن از مراجعه كنندگان دريافت كند.

ارسال نظرات