سرهنگ محمد زارعی گفت: امروزه نظام سلطه و مستکبرین به این نتیجه رسیده اند قادر به مقابله نظامی با ایران نیستند چرا که انقلاب اسلامی مهم ترین صلاح را در اختیار دارد و در حال صادر به جهان می باشد و این صلاح نوجوانان و جوانان انقلابی و دیدندار ایران هستند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۳۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار محمد زارعی فرمانده سپاه شهرستان فردیس در مراسم اختتامیه هفته بسیج گفت:امروز شاهد مراسم تشییع باشکوه و با عظمت پیکر دو شهید گمنام بودیم.
 
با سلاح ایمان و اعتقاد میتوانیم کشوری مستقل داشته باشیم

وی ادامه داد:مردم غیور،ولایت مدار و انقلابی ما همیشه عشق و ارادت خود را نسبت به شهدا نشان داده اند و امروز نیز این ارادت خاص و بارقه های امید و ارزو  در مردم بیش از پیش پدیدار بود.

سرهنگ محمد زارعی با بیان این که انقلاب اسلامی در تمام نسل ها شاهد این مردم غیور بوده است عنوان کرد: کمتر نظامی از این ظرفیت برخوردار است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس افزود:اوایل انقلاب که جریان فکری انقلاب اسلامی درحال شکل گیری بود نظام سلطه و استکبار جهانی حمله ای ناجوان مردانه علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد و همین نوجوانان و جوانان بودند که برای حفظ کشور جان خود را دادند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که رهبر ما آن نوجوان۱۳ساله ای است که نارنجک به خود می بندد و خود را زیر تانک می اندازد اظهار داشت:شهدا نیز عاطفه،عشق،لذت های دنیایی که برای ما لذت بخش است را داشتند اما تمام این لذت ها را برا حفظ نوامیس و کشور خود فراموش کردند و جان مبارک خود را در راه انقلاب دادند.

وی ادامه داد: زمانی که رژیم سلطه و استعمار جنگ سخت را برای کشور ایران رغم زد همین جوانان و نوجوانان ولایت مدار و غیور بودند که در صف اول مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی برامدند تا امروز ما با آسایش بر پشت میز های مدیریت بنشینیم و توفیق خدمت گزاری به مردم را داشته باشیم.

پاسدار محمد زارعی تصریح کرد: امروزه نظام سلطه و مستکبرین به این نتیجه رسیده اند قادر به مقابله نظامی با ایران نیستند چرا که انقلاب اسلامی مهم ترین صلاح را در اختیار دارد و در حال صادر به جهان می باشد و این صلاح نوجوانان و جوانان انقلابی و دیدندار ایران هستند.

وی در این خصوص ادامه داد: مهم ترین سلاح ما ایمان و اعتقاد است و با همین هاست که می توانیم کشوری مستقل و با قدرت داشته باشیم و مردم ما از اول انقلاب این را اثبات کرده اند.

زارعی با بیان این که هدف دشمنان ساقط کردن انقلاب اسلامی است گفت:اگر روحیه مقاومت و ایستادگی ما در پنج سال گذشته آن سوی مرز ها نبود،داعشی ها و تکفیری ها که زاییده ی امریکا و اسرائیل هستند به نوامیس ما رحم نمی کردند.

این مقام مسئول در رابطه با این که امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی با ایران می جنگد گفت: امروز خاکریز های دشمن در یکایک خانه ها برای نفوذ در افکار و از بین بردن فرهنگ ایرانی و اسلامی وجود دارد و این خاکریز ها همان ماهواره و فضاهای مجازی است.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با مشغول کردن ذهن جوانان ما آنها را به هرزه پویی بکشاند و از پیشرفت های علمی،ورزشی و نظامی بازدارد.

زارعی در خصوص تکالیف بسیج در جامعه امروز عنوان کرد: ماموریت نظامی یکی از چند ده وظیفه ی بسیج است و در حال حاضر مهم ترین وظیفه ما ماموریت فرهنگی و پاسداشت انقلاب اسلامی می باشد‌.

وی ادامه داد: صاحب اصلی این انقلاب نوجوانان و جوانان ما هستند و بسیج برای تحقق جامعه اسلامی باید با برنامه های اثر بخش مقابله با تهاجمات فرهنگی در نوک پیکان مقابله باشند و در جریانات تهاجم و شبی خون فرهنگی نظام سلطه برایند و این انقلاب را در برابر این آماج گسترده ای که دشمنان ایجاد کرده اند برهانند تا انشاءالله با تحقق اهداف جامعه ی اسلامی مقدمه ی ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها